Ook hallo

biesy04

New Member
1 mrt 2016
2
0
Trophies
1
Ook maar even voorstellen mede airsoft liefhebbers!
Mijn naam is Halling en ben 25jaar. Ben geinteresseerd geraakt toen ik hoorde dat 2 vrienden deze sport beoefenden.
Heb via diverse fora en internet al een hoop info gevonden over deze sport/hobby. Daarna snel me nabv aangevraagd. Heb via bunker501 het gsg 522pk starterspack gekocht en ben nu aan het oriënteren welk outfit ik ga nemen (voorkeur ligt bij spetsnaz).
Nou wil ik graag een introdag meemaken (graag indoor ivm slechte weer in NL).
Woon zelf in omgeving Rotterdam, dus ben benieuwd wanneer er weer een introdag is in de buurt en of er mensen uit de buurt gaan:)
Vragen mogen gesteld worden

Welkom! En leuk om te horen dat iemand eens iets anders wil dan Amerikaans :smiley:

Veel plezier hier!

Van harte welkom, ga je starter set eens even opzoeken maar wens je er vast veel plezier mee ;)
Denk dat ik ga voor Flecktarn, maar zoals een echte Nederlander eerst maar eens een aanbieding daarvan vinden

Unicorn71;19205 zei:
Denk dat ik ga voor Flecktarn, maar zoals een echte Nederlander eerst maar eens een aanbieding daarvan vinden

Je hoeft er niet eens ver voor te zoeken... Russisch Flecktarn heet trouwens IZLOM ;)

@Unicorn71 Ik heb geen ervaring met die winkel, echter weet ik wel dat het een Nederlandse winkel is. Dat is trouwens een Russische variant op Flecktarn... ik wist niet of je daadwerkelijk Flecktarn (Duits) bedoelde.

Stey;19212 zei:
@Unicorn71 Ik heb geen ervaring met die winkel, echter weet ik wel dat het een Nederlandse winkel is. Dat is trouwens een Russische variant op Flecktarn... ik wist niet of je daadwerkelijk Flecktarn (Duits) bedoelde.

bedoelde de Duitse variant, deze Russische versie nog nooit gezien maar ook leuk!

Welkom op het forum!

Ik meende dat ik in de wandelgangen wat gehoord had over een nieuwe ACN introdag. Maar dit kan nog wel enkele maanden duren geloof ik.

Veel plezier in de sport!

Gr,

Binky Jules

Jammer dat het zo lang duurt voordat er weer een acn intro dag is. Anders maar een keer gewoon proberen

De volgende Introdag staat op de planning voor eind juni.
Maar tot die tijd kun je altijd een huurkit bij 1 van de vele organisaties huren en met ons mee hobbelen. Check daarvoor de agenda waar we zijn.

Huurkit hoeft niet aangezien ik alles al ga bestellen. Bedankt voor de tip, ga de agenda in de gaten houden

Welkom op het forum! Leuk dat je ook gaat beginnen aan deze toffe sport! :3

Russische gear zie je stiekem steeds vaker! Leuk om te zien :D

Russisch ziet er echt tof uit :smiley: heb toch besloten om voor digital woodland te gaan :smile: