Ook maar even voorstellen dan!

Snuf

Member
22 apr 2017
20
4
Trophies
3
Hallo allen,

Mijn naam is Guido, ben alweer 31 jaar en ik woon in Tilburg.
Enige tijd terug heb ik voor mijn verjaardag een dagje airsoften cadeau gekregen.
Zoals verwacht was ik na mijn eerste ervaring verkocht..

Helaas nu enige tijd geblesseerd thuis maar hoop snel weer mee te kunnen doen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom Snuf! Hopelijk ben je snel weer op de been (of arm, of nek of je snapt het wel) en kan je snel weer op het airsoft veld staan. In ieder geval heb je nu alle tijd om haarfijn uit te zoeken wat je precies wilt haha. Als je vragen hebt dan hoor ik dat graag. Waar ben je naartoe geweest voor je eerste keer airsoften?
 
  • Leuk
Waarderingen: Snuf
Welkom Snuf! Hopelijk ben je snel weer op de been (of arm, of nek of je snapt het wel) en kan je snel weer op het airsoft veld staan. In ieder geval heb je nu alle tijd om haarfijn uit te zoeken wat je precies wilt haha. Als je vragen hebt dan hoor ik dat graag. Waar ben je naartoe geweest voor je eerste keer airsoften?

Dank u!
Eerste keer was bij Veluwe, heb het er erg naar mijn zin gehad.
Inmiddels terug geweest bij Veluwe maar ook in Ulicoten en bij Balls and Arrows geweest.
Ook m'n materiaal is zo goed als op orde, dus mag niet klagen!
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Dank jullie allen, wat een warm welkom!
Geheel in lijn met mijn eerdere ervaringen in de Airsoft wereld..

Morgen ochtend afspraak bij de orthopeed en een MRI scan :/
 
Welkom en hoop dat de uitslagen positief waren (of negatief, net hoe ze het benoemen)
 
  • Leuk
Waarderingen: Snuf
Welkom op het forum Snuf!

Sterkte en beterschap met je blessure!
Hopelijk kun je weer snel verder met de verslaving genaamd Airsoft :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Snuf
Thanks wederom allen!
Meniscus is helaas kapot, fysio moet de spieren er omheen sterker maken waardoor m'n meniscus wat meer zou worden ontzien. Op die manier willen ze een operatie voorkomen...

Op korte termijn maar weer een skirm bezoeken en dan proberen enigszins m'n gemak te houden!
 
Doe rustig aan! Ik weet hoe het is om zulke blessures te hebben, en dan alsnog veel willen... Beter voor je gevoel "te weinig doen" dan het randje opzoeken en je lichaam nog verder verkloten... sterkte en misschien tot snel!
 
  • Leuk
Waarderingen: Snuf
Doe rustig aan! Ik weet hoe het is om zulke blessures te hebben, en dan alsnog veel willen... Beter voor je gevoel "te weinig doen" dan het randje opzoeken en je lichaam nog verder verkloten... sterkte en misschien tot snel!

Thanks man, het is nooit genoeg nee, wil altijd door..
Nu mijn replica drie weken kwijt voor wat upgrades, dus toch een verplichte pauze!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dennis Hibma