Ook maar even voorstellen; Tracker

Tracker

Active Member
16 mei 2022
36
15
Trophies
3
Hoi,
wel zo netjes om me hier effe voor te stellen; dus....
Ik ben Peet uit Oisterwijk (NB), iets ouder als de gemiddelde airsofter ;) en al ruim 20 jaar aktief in de schietsport. Ervaring met allerlei vuurwapens en in diverse disciplines al mooie (wedstrijd)resultaten geboekt, ook dynamisch.
Door S.W.A.T. PUP al eerder opmerkzaam gemaakt op Airsoft maar ik moet eerlijk bekennen dat ik wat neerkeek op het gebeuren; de -weinige- filmpjes die ik er -vluchtig- van gezien had wekten een beeld op van mannen in full camo met zoemende speelgoedgeweertjes.
Een uitstapje met 20 collega's naar Delta Waalwijk heeft mijn mening 180 graden doen omslaan.... na een hele avond skirmen met een AEG M4 spoot de adrenaline me uit de oren en bleek dit zoveel leuker en spannender dan ik ooit verwacht had. Vét!!
Dus nu heb ik er, naast mijn talloze andere hobbies, een nieuwe sport bij. :D
Inmiddels -samen met mijn vrouw die het door mijn verhalen en eindeloze YouTube filmkes op TV óók fantastisch vind- al 2x bij Unit13 geweest en daar met enkele replica's geschoten en daar meteen al een keus gemaakt. Zit nu op mijn NABV-pasje te wachten, keuze van replica's is al gemaakt, eerste bestellingen -o.a. camo-pak uit Italië- zijn al binnen en ik kan niet wachten tot ik weer een keer kan gaan.
Sorry voor het lange verhaal (had ik al gezegd dat schrijven óók een hobby van me was :rolleyes: ) Zal me wel weer melden als ik mijn eerste replica's binnen heb. Mazzelllllllll
 
Hey, welkom Peet.
Had gelijk een paar italiaanse schoenen besteld.!!
Peet is overigens een kalash o fiel!!
Tsjah, bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Hoop dat je pas snel binnen is kerel!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Tracker
Welkom Peet!
Dus nog heel even en je loopt net als de rest van ons toch ook gewoon in full camo soldaatje te spelen en achter mannen aan door een bos te rennen. Ik begrijp heel goed dat anderen daar een beetje op neerkijken, en toch is het heel leuk om te doen. :p
Zelf heb ik onlangs deze aan mijn collectie toegevoegd en het is nu een trouw vriendje van mijn RPK en AKM (naast een berg Westers spul).
Fijn dat je vrouw het ook leuk vindt, dan hoef je niet als de rest van ons te liegen over wat het allemaal kost. ;)
https://www.taiwangun.com/assault-rifle-aeg/at-ak12-arcturus?q=arcturus
images
 
Thanks Peter!!
Tja... het maakt duidelijk niet uit waarmee je 'schiet'; de fun is er niet minder om! (ik heb geracet op minibikes met 6 pk en de fun én spanning was er niet minder mee dan toen ik 100+pk racete).
Mooie aanwinst die AK12. Mijn eerste replica zal een Cyma AKM (cm048m met volledig houten kolfset) worden. Kijk er nu al naar uit.
Vwb mijn vrouw... ik ben haar enige kind ;) dus haar enige doel in het leven is om te zorgen dat ik het naar mijn zin heb en daarin moet ik haar af en toe afremmen :)