Ook maar even voorstellen

Piet3r

Member
3 apr 2022
7
0
Trophies
1
Hallo, ik ben Pieter en ik ben dus nieuw hier.

Ik kom uit Lelystad heb nog helemaal geen ervaring met airsoft, heb me er wel eens in verdiept, maar verder ook niet.
Ik ben benieuwd of er nog meer mensen op het forum zitten uit Lelystad of omgeving.

Dus als er mensen binnenkort een Skirm in de buurt van Lelystad of almere hebben dan hoor ik dat graag :)

Groetjes Pieter
 
Welkom op het forum.

Kwa ligging zit je redelijk gunstig en zijn er meerdere velden op relatief korte afstand te vinden.

Veel succes met je nieuwe hobby.
 
Welkom Pieter! Je hebt inderdaad oa Balls and Arrows met 2 locaties dichtbij zitten.
Wij gaan toevallig komende zondag naar die in Emmeloord.
 
Welkom Pieter! Lelystad (Balls and Arrows) is mijn vaste stekkie. Alhoewel ik nog wel een keertje in Emmeloord wil kijken.

@Peter enig idee hoe groot het terrein in Emmeloord is (ivg bv Lelystad)?
 
Bedankt voor jullie reacties! ik wist niet dat er in emmeloord ook eentje zit. Mochten jullie in lelystad gaan binnenkort dan hoor ik dat graag en anders ga ik zelf een keer naar skirm.
 
Welkom Pieter! Lelystad (Balls and Arrows) is mijn vaste stekkie. Alhoewel ik nog wel een keertje in Emmeloord wil kijken.

@Peter enig idee hoe groot het terrein in Emmeloord is (ivg bv Lelystad)?
Niet echt, ben er nog niet eerder geweest. Ze geven zelf 10ha aan en Lelytown 15ha, maar Emmeloord schijnt een wat praktischer veld te zijn, minder bottlenecks. Maar na zondag kan ik het pas echt zeggen. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: victor