Ook maar voorstellen.

Spyro

New Member
4 mei 2015
1
0
Trophies
1
Laat ik mijzelf dan ook maar voorstellen,


Ik ben Youri, 19 jaar, ik speel nu een paar maanden airsoft, wegens gebrek aan vast vervoer niet veel bij events en wedstrijden, maar (jammer genoeg) vooral thuis in de achtertuin.


Meer kan ik eigenlijk niet verzinnen, dus vraag maar als iemand nog meer wil weten.


 


Mvg Youri.
 
Hallo!


Waar kom je zo verdaan? Ik kom uit omgeving Arnhem en heb m'n eigen auto dus als je in de buurt woont kan je altijd een keer meerijden als ik naar een skirm ga. Wat voor replica heb je en wat gear? Ga Russisch net als ik, Strelok en Roel :p
 
Ik kom ook uit de omgeving van Arnhem (Westervoort). Afgelopen zaterdag had ik een APS ASR404 (M4) gekocht, ik heb nog een G17, L96 en een SAS 12 hier liggen. M'n gear is momenteel een hoop bij elkaar geraapt gebeuren met Dutch Woodland broek en jasje, groene platecarrier en een groene shemagh. Volgende maand ga ik waarschijnlijk de kleding een beetje upgraden, dat er tenminste nog een beetje eenheid in is. Maar zou wel een keer fijn zijn als ik mee zou kunnen rijden ;)
 
Duiven hier om precies te zijn; ik noem het maar omgeving Arnhem omdat niet iedereen Duiven kent. Zijn we zowat buren :p Zou wel eens gezellig zijn, ik rijd meestal alleen naar skirms. Kunnen wel eens zien ja!
 
Hey Spyro, welkom hier. Absoluut voor Russisch gaan! Veeeuls te weinig oostblok te zien in het veld!, geintje, lekker doen wat je wil :) Neem vooral je tijd als je echt een complete outfit wil verzamelen. Het kan heel snel in de kosten gaan namelijk, maar het is leuk als je 100% hebt wat je wil. 


Groet,


Strelok :) 
 
Hoi Spyro, welkom in de airsoftwereld. Als je net zo normaal bent als ik ;p komt alles wel goed


veel succes.
 
Hi @Spyro


Welkom op het forum! Ik wil je er op wijzen dat in je achtertuin schieten NIET legaal is. Alleen INPANDIG mag je schieten met je replica. De NABV heeft wel aangegeven dat je dan bijvoorbeeld binnen mag gaan staan en in je tuin schieten. Zolang je replica maar onder het dak van je huis blijft en je binnen staat. Let er ook op dat voorbijgangers niet zien dat je met een replica in je huis staat. 


Niet veel airsofters weten dit, maar het kan weer problemen opleveren. 


Waar ben je wezen skirmen? ^_^
 
Met en replica in een tuin van een rijtjes huis zoals dat van mij gaan rondlopen, is vragen om een SWAT team op de koffie. Hahah binnen zonder kloppen !
 
Ik schiet altijd vanuit de deur, had er al van gehoord dat ze daar niet zo blij mee waren. Ik speel vooral in Arnhem, nu en dan als ik er vervoer voor kan vinden naar andere plaatsen, maar meestal in Arnhem bij paintballworld. 
 
Kijk mooi zo :D Dan heb ik niets gezegd. 


En Arnhem is best een toffe hal! Ligt een beetje aan de drukte maar qua indeling is het super! 
 
24e ga ik weer met 2 intro'ducees naar Arnhem. Hopelijk wordt het weer gezellig daar. Jammer genoeg ken ik er nog niet veel daar, maar toch, ik ben nog redelijk nieuw in deze sport.
 
Hoi Spyro, 



Ik kom zelf ook uit Arnhem, zuid om precies te zijn, dus we kunnen ook wel carpoolen!

Trouwens ik zag dat jij een M4 replica hebt? Zelf ben ik ook aan het orienteren naar een M4, maar wachten is nog even op het NABV clubje.. 

Ben je tevreden over je replica?



Groeten,


Ivo


 
 
Tot nu toe ben ik er tevreden over. Het is geen dure, volgens de fabrikant is het mogelijk om van deze een Electric Blowback te maken (dat je dus eigenlijk een 104 hebt ipv de 404). Met de standaard gearbox etc is de rate of fire wel iets lager dan ik met mijn G36 had, maar verder ben ik er erg tevreden over. En gelukkig niet duur, maar 200 bij Airsoft2go.