Ook nieuw

Shes

Member
22 jan 2017
12
3
Trophies
2
Hey

Ook ik ben hier nieuw, dus ook maar even voorstellen.
Ik ben sher kom uit een klein dorp in overijssel. Graag zou ik eens deelnemen aan een introducé dag om zo het airsoften eens te proberen. Ik ben me nu vooral aan het inlezen en video's aan het bekijken, voor wanneer de introducé dag daar is, dat ik niet als een pannenkoek ga rond rennen ;)
Voor nu lijkt het me gewoon leuk om de toegestane 6x per jaar te airsoften, maar wie weet is het virus veel sterker. Of is het helemaal niks voor mij..... Kan ook.

In de video's hoor ik wel veel termen die ik niet begrijp, misschien is daar wat info over te vinden voor een beginner? Of misschien een leuke video voor op het ACN youtube kanaal? Ook begrijpelijk dat dit voor gevorderde airsofters niet zo relevant is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom!

Je kan bij veel locaties jezelf aanmelden als intro, hoef je niet perce een introdag voor af te wachten.

Welke termen bedoel je? Misschien kan iemand hier je al verder mee helpen...

In ieder geval alvast heel veel plezier!

Groet,
Peter
 
Hey Cher!

Welkom op het forum.
Als je kunt aangeven welke termen je bedoelt kunnen we die vast beantwoorden.
Je zou misschien een keer een beginnersskirm bij Balls & Arrows in Lelystad kunnen doen, die zijn speciaal "gemaakt" voor de beginnende speler. Het zou best kunnen dat 6x per jaar genoeg is voor jou, maar weet wel dat je dan geen Airsoft replica mag bezitten.

Wie weet tot op het veld!
 
Je zou misschien een keer een beginnersskirm bij Balls & Arrows in Lelystad kunnen doen, die zijn speciaal "gemaakt" voor de beginnende speler. Het zou best kunnen dat 6x per jaar genoeg is voor jou, maar weet wel dat je dan geen Airsoft replica mag bezitten.

Ik zou bij Balls & Arrows ook eens kunnen gaan kijken. Voor mijn gevoel wilde ik liever wachten op een introducé dag van ACN, maar wie weet kan ik eerst eens langs B&A.
Eerst wil ik het een keer proberen, en dan zie ik wel of 6x per jaar genoeg is of dat ik toch vaker wil en ook een eigen replica ga aanschaffen (met bijbehorende lidmaatschappen enz)
 
Hi @Shes !

Wat leuk dat je ons forum ook hebt gevonden :D Als je inderdaad de termen eens kan opgeven kan ik daar wel een keer een video over maken idd. Leuk idee!
 
@Jan

Ik ga in het vervolg met de termen die ik niet begrijp wel even opslaan zodat ik ze hier kan posten. Thanx
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom @Shes! Nog iemand uit Overijssel :) In Daarle kun je prima als beginner meedoen. Is misschien niet "gemaakt" voor beginners zoals bij B&A, maar wel lekker om de hoek. Is als beginner prima bij te houden ;) Verder schijnt Gasselte ook een mooie locatie te zijn. Ik kan alleen nog niet oordelen of deze locatie "beginners vriendelijk" is :p
 
Welkom op het forum! Als je per se met een Acn intro dag mee wilt dan zou je nog best een tijdje moeten wachten, maar je kan ook een ieder van hier vragen om een keer mee te mogen.
Bekijk eens welke skirms er worden gepost op het forum, je kan zo aansluiten.

Enne.. In 99.9% van de gevallen blijft het niet bij 6x per jaar airsoften. Daar is het veel te leuk voor ;)
 
Welkom op het forum ook namens mij. Prachtig Overijssel :) Ik ben zelf een 038'er.
 
Welkom, kom maar door met al die vragen ;)

Niet om je gelijk af te schrikken maar: in Daarle spelen ze wel iets "serieuzer" Airsoft dan bijvoorbeeld een Balls&Arrows. In Daarle gebruiken ze echt squad leaders, platoon leaders en co's. Mocht je daarheen gaan misschien een idee om samen te gaan met iemand die al vaker daar is geweest ;) voel je je niet zo verloren tussen alle ervaren spelers ;)