G Guest 6 sep 2015 #2 Volgens mij heeft iemand teveel "The A-team" gekeken Maar wel erg vet. Geen idee of die er in airsoft variant is.
Volgens mij heeft iemand teveel "The A-team" gekeken Maar wel erg vet. Geen idee of die er in airsoft variant is.
G Guest 6 sep 2015 #3 hahhaha Eviltwin,.. daar heb je gelijk in... is idd van "the a-team" model wapen altijd al mooi gevonden..
hahhaha Eviltwin,.. daar heb je gelijk in... is idd van "the a-team" model wapen altijd al mooi gevonden..
G Guest 6 sep 2015 #4 HAHAHA nice, en welke outfit ga je er bij halen? B.A., Face, Murdock of toch Hannibal?
G Guest 6 sep 2015 #5 Hmm gezien mn huidskleur valt BA af, ben ook niet de knapste dus FACE ook niet.. tja dan nog 2 keuzes.. ben een ouwe grijze gek dus combi denk ik.
Hmm gezien mn huidskleur valt BA af, ben ook niet de knapste dus FACE ook niet.. tja dan nog 2 keuzes.. ben een ouwe grijze gek dus combi denk ik.
G Guest 7 sep 2015 #7 Jammer..'T is zo'n lief karabijntje! J ehebt er zelfs een ombouwsetje voor om er een bullpup van te maken.(zo uit m'n hoofd iets met Mitchel)
Jammer..'T is zo'n lief karabijntje! J ehebt er zelfs een ombouwsetje voor om er een bullpup van te maken.(zo uit m'n hoofd iets met Mitchel)
S.W.A.T. PUP Well-Known Member 29 okt 2019 133 69 Trophies 6 31 mrt 2021 #8 Wat die huidskleur aangaat heb ik hier nog wel wat bruine schoensmeer liggen. "Fool!!"
Twinfromhell Well-Known Member 27 jun 2014 1.551 751 Trophies 24 31 mrt 2021 #9 Holy necro post nog aan toe Waarderingen: Crix, John Wick, QuickFix en nog 1 andere persoon