Op zoek naar Russische camouflage

@Strelok Ik speel veel DayZ, hier komt ook deels mijn Russische leger spul ding vandaan. Kun je me vertellen wat hiervan nou echt Russisch is en wat verzonnen is? Er staan trouwens ook veel generic en was US en UK dingen tussen.

http://dayz.gamepedia.com/Clothing
 
Mika;19585 zei:
@Strelok Ik speel veel DayZ, hier komt ook deels mijn Russische leger spul ding vandaan. Kun je me vertellen wat hiervan nou echt Russisch is en wat verzonnen is? Er staan trouwens ook veel generic en was US en UK dingen tussen.

http://dayz.gamepedia.com/Clothing

Ik heb zo'n 800 uur speeltijd op DayzSA. Ben zelf lid van DayzUnderground, speel amper nog op public servers vanwege alle KOS.

De meeste kleding in DayzSA is zeker gebaseerd op echte kleding, maar ze doen veel aan Mix&Match. De 'Gorka' helmet bestaat bijvoorbeeld niet. Het is een mix tussen de Altyn en K6-3. Ik weet niet of ze de licenties bezitten om alles correct te maken.
 
@Strelok Ik heb een verkoper op Ebay aangeschreven die Stey had aangeraden en die kijkt of er nog iets op voorraad is.
Mocht je nou al hard op zoek zijn dan cancel ik het wel ff, maar ik vind het ook zo wat om anderen werk voor mij te laten doen terwijl ik het ook zelf kan.
 
@ChaoSState

Heb er nog even geen tijd voor gehad, kijk maar hoe ver je komt. Mocht je nou toch twijfelen aan je maat ben je welkom om een keer te komen passen.
 
Ik heb nu een aanbod voor een 50-6 set. Is dat te groot qua omvang voor een slank persoon?
 
Ik draag zelf 52-4 ( Jas en broek kwamen als set ) en jij was ongeveer iets langer dan mij. Wel een stuk slanker ;)

Je zou 50 denk ik wel passen aangezien je een stuk slanker bent, de lengte is alleen tricky.
 
Ooh dat komt wel goed dan. Hij gaat ook vast op zoek naar een Ttsko vest :smiley:
Die verkoper was een goede aanrader van @Stey
 
ChaoSState;19668 zei:
Ooh dat komt wel goed dan. Hij gaat ook vast op zoek naar een Ttsko vest :smiley:
Die verkoper was een goede aanrader van @Stey

Welk type dan precies? 6B3? Die kunnen best aan de prijs zijn, en worden steeds zeldzamer... Of je dat wil gaan fielden... :wink: . Zelf heb ik er 1 in m'n collectie.

Of als je Dubok bedoelt, die zijn net wat makkelijker te krijgen, maar ook niet easy. Op dit moment is mijn 4e onderweg vanuit Donetsk.
 
Ik ben lang en breed. Wat ik heb opgemeten is mijn maat ongeveer 60-6. Ik dacht alleen dat 60 lengte was en 6 breedte.
 
Mika;19677 zei:
Ik ben lang en breed. Wat ik heb opgemeten is mijn maat ongeveer 60-6. Ik dacht alleen dat 60 lengte was en 6 breedte.

Hi Mika,

Exact omgekeerd. 60 is de breedte en 6 is de lengte.
  • 2: Tot 164cm
  • 3: Tot 170cm
  • 4: Tot 176cm
  • 5: Tot 182cm
  • 6: Tot 188cm
 
@Strelok het is idd een 6b2/6b3 en lijkt heel erg op degene die jullie hebben. In redelijke staat kost het ongeveer 70 euro en 45 euro als er een scheurtje in zit.
Mocht je nog een Dubok ooit van de hand willen doen dan heb ik wel interesse :3
 
ChaoSState;19683 zei:
@Strelok het is idd een 6b2/6b3 en lijkt heel erg op degene die jullie hebben. In redelijke staat kost het ongeveer 70 euro en 45 euro als er een scheurtje in zit.
Mocht je nog een Dubok ooit van de hand willen doen dan heb ik wel interesse :3

Heb je toevallig foto's? dat is echt geen geld namelijk :smile:
 
Ik heb het eBay nummer voor je, want Photobucket werkt niet echt op mn mobiel.
272135382679

Ik kan het goed mis hebben hoor, maar dit deed me nogal denken aan wat ik bij jou zag. En niet gelijk alles gaan kopen mocht het toch de real deal zijn =P Ik wil deze graag maar omdat ik twee weken in Colombia zit kan ik hem nog niet kopen.
 
Ah, het is wel een origineel vest inderdaad, maar hevig gebruikt. Deze variatie van TTsKo is net wat minder gewild, maar het is inderdaad legit. Deze vesten zijn zo nu en dan nog wel te krijgen, het hangt echt van de camo-versie af of ze duurder zijn of niet. :smile:
 
Ah okee, ik wilde er wel eentje kopen voor airsoft want daar ga je toch niet met je mooie spul lopen.
Kan ik van jou zo'n Dubok vest overnemen? Of had je daar al een andere bestemming voor?