Opbergen replica's

In onderstaande video staat een mooi idee om een afgesloten en verborgen ruimte te creeren waar je je replica's kunt opslaan. Moet alleen nog bedenken hoe je het gaat doen qua slot. 

https://www.youtube.com/watch?v=V3NGBo2M1Ps

Misschien leuk voor later als ik er de tijd en ruimte voor heb :D

hahaha das zeker moor! echter ik heb 2 linker handen en je moet er ook nog eens het juiste gereedschap voor hebben....

Zit wat uurtjes werk in maar dan heb je ook je eigengemaakte Airsoft locker met cijferslot! :D

uRe8HG5.jpg

vVlHRnh.jpg

sVcOjd5.jpg

n6e8ttq.jpg

Dat is wel een behoorlijk verschil hahahaah vind die andere kast mooier ;)

Super reacties, fijn om te horen dat mensen het mooi vinden na urenlang werk! :)

Heb hem samen met een maatje van me gemaakt, nieuw stijgerhout en triplex :)

Vindt het wel mooi hoe je alles weet te hergebruiken

Wieltjes zijn handig.Trekhaak eraan en je rijdt zo naar het veld! :)

Ja hij weegt nu al echt gigantisch veel.. wieltjes kunnen gelukkig 200 kilo dragen per stuk. Hij komt naast mn kledingkast te staan maar dan ook wel handig om hem te kunnen verplaatsen wil ik hem in de toekomst toch ergens anders hebben! :)

Grappig om een kijkje achter de schermen te nemen bij iedereen.

Dit is mijn opslag:

QXRZZm4.jpg

@Lockheed

Hij is te koop maar ik heb een sterk vermoeden dat je hem al hebt haha

Linke soep hoor..Lig je met je vriend/in zwaar te rolbezemen,gaat er door het geweld plots een schot af! ;)

Gaaf, maar als ik met zo'n bed thuis kom zal echt wel geforceerd een keuze moeten maken hèhè.

Ik heb onlangs zelf een locker gekocht en een koffer voor vervoer. Allen tegelijkertijd met hangsloten voorzien :)

Dit is mijn opslag. Een soort flightcase (130 cm breed) bij een dump gehaald voor 50 euro en er een slot op gezet.

airsoft-opslag.jpg