Open Event (gasselte) 18.03.17

Steffan de Wolf

Well-Known Member
26 feb 2017
46
11
Trophies
3
OPEN EVENT

Open events zijn dagevenementen. Tijdens onze open events draaien we vaak niet al te ingewikkelde maar daarom niet minder uitdagende missies. Op open events werken we met armbandjes zodat je je tegenstander kan identificeren.

Open events zijn toegankelijk voor iedereen vanaf 18 jaar. Géén NABV lid en niemand in de buurt die NABV lid is? Geen probleem! Wij schrijven u graag in als onze NABV introducé. Onze spelregels vind jehier.

Tijdschema
09:00 Poort open
09:30 Start FPS test
10:00 Briefing
10:30 Aanvang spel
13:00 Pauze
14:00 Aanvang spel
16:30 Einde

Het terrein
Outpost Delta 19
Bosweg 2
9462 TA Gasselte

Voorzieningen

• Droge omkleedruimte
  • Verkoop van BB’s (G&G/ ICS), smoke (Enola Gaye) en gas (Abbey)
  • Toiletten
  • Drinkwater
  • Electriciteit
  • Catering verzorgd door de uitbater van het terrein
Gegarandeerd een dag actie, spanning en plezier!

Let op: Items worden alléén voor en op onze events verhuurd.

Airsoft apparaten
Wij gebruiken voor de verhuur een mix van G&G & SRC airsoft apparaten. Modellen kunnen variëeren van M4 tot AK47’s of G36 modellen. Dit is uiteraard afhankelijk van wat er op die dag beschikbaar is. Heb je een voorkeur? Laat het ons weten zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen!

Veiligheidsbril + extra mag
Geen eigen bril? Geen probleem wij verhuren airsoftbrillen van G&G samen met een extra gevuld magazijn zodat u nog meer slachtoffers kan maken.

Tactical vest
Om uw outfit compleet te maken kunt u een tactical vest bij ons huren. Makkelijk om uw extra spullen in te vervoeren.

Camouflage pak
Geen zin in een vies pak? Huur er een bij ons!

Sorry mensen deze Datum was al geplaatst door iemand anders op het Forum. Kan hem alleen niet verwijderen.

volgens mij was dat februari...

maar is voor mij zeker een lokatie waar ik nog eens naartoe wil!

wie weet de 18de :)

Groet,
Peter
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb steeds in mn hoofd dat het Februari is :) Gaat mn eerste Skirm ooit worden. Ben benieuwd hoe het me vergaat. Is voor mij mooi dichtbij. Heb er zin in.

Is er elk weekend een Open Event in Outpost Delta 19? Kan niet echt een duidelijke site vinden!!!

Ik weet niet zeker of er echt elk weekend een skirm op Gasselte is.
Maar ik weet wel dat er meerdere organisatie zijn die evenementen organiseren op dat veld.

Misschien handig eventjes op het evenementen deel van de NABV site te kijken.

Ik weet niet zeker of er echt elk weekend een skirm op Gasselte is.
Maar ik weet wel dat er meerdere organisatie zijn die evenementen organiseren op dat veld.

Misschien handig eventjes op het evenementen deel van de NABV site te kijken.
Heb ik gedaan. En heb even verder gekeken en zag dat er 2dagen Per Maand een Skirm is in Gasselte. Ik zal als ik er ben nog eens navragen.

Mag je eigen BBs meenemen naar de Skirm? Zolang ze maar 0.20 en Biologisch afbreekbaar zijn?

Waar kun je zien hoeveel mensen er morgen zijn. Ik twijfel namelijk beetje ivm het weer van morgen.

Veel plezier Steffan! Ben benieuwd naar je reactie :)

aah jammer ik wil ook nog eens heel graag hierheen, misschien volgende week als er meer mensen gaan bij wie ik mag aansluiten of een groep willen vormen??

aah jammer ik wil ook nog eens heel graag hierheen, misschien volgende week als er meer mensen gaan bij wie ik mag aansluiten of een groep willen vormen??
uuh laat maar, volgens mij is hier helemaal geen skirm volgende week xD