Open mysterybox evike

Kpl1boon

Well-Known Member
30 nov 2018
81
30
Trophies
5
Heb deze week voor het eerst een open mysterybox gekocht .
Dit om eerst eens te kijken hoe alles gaat.
Inhoud 1aeg rifle met metalen gear.
Aanschaf $99 verzendkosten (ahum)$61..... En straks bij aflevering nog invoerkosten.
Het is vandaag verstuurd,nadat ik een kopie had gestuurd van mijn nabv pas.
Eens kijken of het uit kan, voordat ik een duurdere versie ga halen.

Heeft iemand hier al eens eerder uit Amerika zo,n mysterybox besteld??

Nee want je bent meer kwijt aan iets wat niet dezelfde waarde heeft. 9 van de 10 gevallen ben je 200 kwijt aan iets wat net 100 waard is en daarbij komt, je bent meestal nooit zo blij met iets randoms als iets wat je zelf hebt gekozen.

Nee want je bent meer kwijt aan iets wat niet dezelfde waarde heeft. 9 van de 10 gevallen ben je 200 kwijt aan iets wat net 100 waard is en daarbij komt, je bent meestal nooit zo blij met iets randoms als iets wat je zelf hebt gekozen.

Daarom niet zo,n hele duure gehaald,en misschien zit er iets in wat ik anders nooit zo halen,maar ontdek je weer eens wat nieuws

qtac heeft ze nu ook en dat vind ik een heel slechte ontwikkeling. mysteryboxes zijn echt slechte deals voor consumenten. Je krijgt zomaar wat de verkoper nog in zijn depot heeft liggen waar die niet vanaf komt, plus dan nog wat lokkertje om het aantrekkelijk te maken.

Zie ter voorbeeld:

TNG4J9K.png

Die eerste twee sets zijn goede waarde, maar dank komen de moeilijkheden.
Die firehawk met lipo is al volgens hun berekening net meer dan wat je betaald, en die lipo kan je elders goedkoper krijgen. Waarom dan niet gewoon direct die replica kopen?

de g-17 komt met een dure maple leaf set en een ticket voor hun terrein. Dat ticket kost hun effectief nada noppes.
Dan die marui, redelijke prijs an sich ( kan je nog 30 euro goedkoper vinden), maar dan moet je de rest van de prijs krijgen van twee tickets bij hun terrein. Kost ze weer effectief niks en je winst is volgens hun een lullige 9 euro.

Dus zelfs met hun waardes die wat hoog liggen is de box het al amper waard. Er staat dan bovendien niet eens bij hoeveel boxen er van elk zijn. Het zou 400 dozen met een hicapa kunnen zijn en dan van de rest 1.

Kortom: koop gewoon direct wat je wilt in plaats van je te verleiden door een mystery box, het is het niet waard.