Open Skirm Chapter Four Airsoft--Zaterdag 9 Juli

Redrum

Well-Known Member
31 mrt 2015
56
22
Trophies
8
9 Juli Inschrijven Open Skirm Chapter Four Airsoft

Open Skirm Chapter Four Airsoft*
Prijs: € 25,00
Aanvang: 10:00 --- Skirmen: 11:00 tot 17:00

http://chapterfour.nl

Ik ga aankomende zaterdag met een intro naar Hippolytushoef in Noord-holland.
Zijn er nog meer liefhebbers van CQB? meld je dan aan en tot zaterdag!

even wat kleine info mbt de locatie

Let er op dat er alleen SEMI geschoten mag worden in onze CQB. Dit is een regel van de NABV die geld voor alle indoor CQB locaties.
Zorg dat u op tijd bent zodat u nog even rustig uw gear aan kunt trekken.

Voor de ochtend skirms is de aanvangtijd 10:00 en 11:00 spelen en einde tijd 17:00.
Voor de avond skirms is de aanvangtijd 19:00 en 19:30 spelen en einde tijd 23:00.

Tijdens tussen pauzes en na de skirm is er nog tijd om een drankje en hapje te doen aan onze bar.

u kunt bij ons pinnen.

Gr
RedruM

Klinkt goed! Skirms op zaterdag wil ik ook vaker gaan doen.
Waaraf deze locatie ergens?

Aah shit helemaal daar :(
Dat is aan de andere kant van het land voor me.

Niemand anders? Ik kan het zeker aanraden ! Geweldige locatie en leuk spel!

@Redrum: helaas kan ik niet. En wil ik eerst effe wat ervaring opdoen op 16-7 :wink:

Locatie is zeker aan te raden. De organisatie zijn echte fanatieke Airsofters en weten heel erg goed hoe je een CQB locatie leuk kan maken en bottlenecks etc kan vermijden.

Wees gerust, na Ulicoten ga ik daar zeker een keer kijken, temeer omdat CQB me sowieso ook heel erg aantrekt. En wat is nou Rotterdam - Hyppolytushoef? Rotterdam - Brno is pas een pokkeneind om voor een wedstrijd te rijden :smile:

Zo..vandaag een heerlijke dag gehad!
Stuk of 15 man.....leuk snel spel, wel wat gezeur gehad over hits (bij ons team & zeker ook hun team) en dergelijke, maar niet teveel over zeuren en zelf wel hit roepen,....
Verder super dagje gehad!

Ik was er vanmiddag ook ff een uurtje. Was inderdaad een klein clubje. Maar zag er wel gezellig uit. Ook snel en dynamisch.

Zag je nog zitten @Sander haha maar je was ineens weg haha
Wel nog vanaf 2 meter in me oor geschoten, ff in de gaten houden en als ik last blijf houde de dokter bellen...

Oh was jij dat? Dat had ik ff niet in de gaten.
Ja ik moest er helaas weer snel vandoor.

Jep that was me haha gelukkig geen last meer van een suis, vanaaf nog wel maar nu niet meer...maar was ff flink schrikken en pijn hebben...
Mooie foto's zijn er gemaakt. .