Open Skirm CQB-City Arnhem 06-09-2015

John Snow

Well-Known Member
24 jul 2015
49
6
Trophies
4
Tijden

09:00 Poort open

09:15 FPS meting

09:45 Briefing

10:00 Begin skirm

12:00-13:00 Pauze

16:00 Einde skirm

Maximaal 35 spelers

Kosten

Toegangsprijs: € 25,-

Huurkits: €30,-

Je kunt op locatie betalen op de dag van de skirm, contant en/of PIN.

Enkel leden van de NABV, officiële introducés of buitenlanders met een NABV ontheffing kunnen eigen airsoft apparaten meenemen.

Niet vergeten

• NABV-pas
  • Legitimatiebewijs
  • Veiligheidshesje
  • Goed humeur

Regels

• Maximaal 360 FPS
  • Semi-auto indoor
  • 3 meter pang regel

Zijn er hier mensen die niet aanstaande zondag, maar de week erop, gaan airsoften bij CQB-city? Samen met een vriend gaan we daar onze eerste skirm doen met volledige gear en zijn verder ook nog aardige newbies binnen het airsoften. 

Ik zou graag iemand met aardig wat airsoftverstand even naar mijn replica willen laten kijken aangezien hij af en toe wat raar schiet en hij naar mijn weten heel veel geluid maakt bij het schieten. Het gaat om een AEG.

Hi John! 

Super dat je ook gelijk een event hebt ingediend! Staat gepubliceerd. 

Succes en veel plezier met je eigen gear ^_^

Ik weet alleen niet of mensen je met je wapen kunnen helpen want iedereen hier heeft verstand van replicaaaaa's! Bwahahahaha /ontzettendflauwmaarwelwaar ;) 

@Jan Dankje, moet wel lukken!

Ik was mezelf er toch zo hard op aan het hameren om dat woord niet te gebruiken.. En toch :(

Het is in iedergeval veranderd. Ik hoop dat mensen me eventueel zouden kunnen helpen met mijn replica.

Ach, kan gebeuren ^_^ In een onoplettend moment sluipt ie er toch nog een keer in. 

Wat bedoel je met raar schieten? 

Nouja ik heb dan een maand mijn eerste AEG en zeker in het begin schoot hij na een aantal keren goed schieten, een pissBB'tje.. die kwam er wel met wat kracht uit, maar na drie meter lag ik al weer op de grond.

Misschien heeft dat te maken met de veer die nog op de juiste plek moet vallen wel of niet, ik weet het niet.

Ik ga wel op de 13de, wat je anders ook nog kan doen is even langs Airsoft center in Westervoort rijden. Hier kunnen ze je ook helpen, ze repareren replica's daar. En je kan hem meteen testen op de schietbaan daar.

Nouja ik heb dan een maand mijn eerste AEG en zeker in het begin schoot hij na een aantal keren goed schieten, een pissBB'tje.. die kwam er wel met wat kracht uit, maar na drie meter lag ik al weer op de grond.

Misschien heeft dat te maken met de veer die nog op de juiste plek moet vallen wel of niet, ik weet het niet.

De veer hoeft niet op zijn juiste plek te vallen. Als ie het goed gedaan heeft, zal het probleem hem niet zomaar in de veer zitten. Ik gok eerder dat  hopup dicht staat ofzo.....