Operation: ARES Bunker Hill 24/25 januari

BjornZwaan

Member
23 nov 2014
9
0
Trophies
1
Heb hem nog niet zien staan... maar vroeg me af wie der heen gingen ? :D

ARES.jpg

Ik zou wel willen. Maar helaas vrouw lief moet werken dus voor mij oppassen op de kinders

Mochten alle onderdelen en vooral de veren voor de AA's binnen zijn en ze nu eindelijk beneden de 360 FPS lopen dan zal ik proberen mijn werk om die data heen te plannen

Hi Bjorn,

Wij hebben een privé skirm om het jaar mee te openen. Ik weet niet of we dan nog met zijn allen naar Bunker Hill gaan. Maar misschien dat er een paar losse ACN leden komen :) Dat laat ik even aan hun over. Ik ga er zelf even over na denken! 

Ik zit er ook sterk aan te denken. Ik wacht nog even met reserveren totdat ik weet of ik niet hekemaal alleen ACN moet gaan vertegenwoordigen. Éénpersoons squad. ;-)

Ik zit er ook sterk aan te denken. Ik wacht nog even met reserveren totdat ik weet of ik niet hekemaal alleen ACN moet gaan vertegenwoordigen. Éénpersoons squad. ;-)

Als je gaat wil ik die éénpersoons squad wel van je versterken! Two-man-army :-)

Misschien dat ik er heen ga,weet ik nog niet zeker.

20 December ben ik er ook heen geweest,toen was er ong. 60 man,waarvan er na de pauze nog eens een groep van 12 man SFRT weg ging.

Heeft wel een hele andere dimensie met zo weinig op zoveel grond,je loopt echt,en kan dan zo in ene verrast worden,wat normaal niet echt is omdat je overal geschiet hoort op het terrein.

Is er, toevallig, al bekend hoeveel ACN mensen hier heen gaan. Wil zelf de 24e gaan.

hmmmm dat is lastig te zeggen Paul , er is geen agenda punt van gemaakt.

Meestal als er veel Acners gaan word er wel een agenda punt aangemaakt zodat we squad indelingen kunnen maken.

Ik ga de 24e, in maart ga ik met jullie mee, maar kon niet wachten.

Dus vandaar dat ik alleen ga nu, wie weet kan k aansluiten bij een paar ACN leden.

Ik ga voor het eerst.

Is er toevallig iemand die langs de omgeving Utrecht ( Bilthoven ) komt en nog een of twee plekjes vrij heeft? Ik (en mogelijk ook @Joris uit Maarssen) zou(den) graag willen skirmen het weekend! :-)

Helaas kan ik er toch niet bij zijn ivm werk. :(

Snel maar ff kijken welke skirm er spoedig is en waarbij ik wel aanwezig kan zijn hahaha

veel plezier dit weekend.

Is er toevallig iemand die langs de omgeving Utrecht ( Bilthoven ) komt en nog een of twee plekjes vrij heeft? Ik (en mogelijk ook @Joris uit Maarssen) zou(den) graag willen skirmen het weekend! :-)

Ik heb nog plek voor 2 in de auto en het licht op de roete dus zeg het maar?

<blockquote>
Ik heb nog plek voor 2 in de auto en het licht op de roete dus zeg het maar?</blockquote>

Nou als je me op kan pikken zal dat super zijn dan zal ik Joris wel even op de hoogte stellen van je forum post, dan hoor je dat ook snel!

Ik ga er de 25e naar toe.

Ga ik mooi de Specna Arms B-02 uittesten.

Na her en der verschillende reviews te hebben gezien over specna arms,heb ik hoge verwachtingen over dit apparaat.

De 24e heeft m´n vrouw de auto nodig voor het werk