Operation: Cloverfield 10.03. 08:30 tot 11.03. 16:30

Bij nader inzien wacht ik nog ff. Ik heb namelijk in december mijn schouder uit de kom gevallen.
 
Mooi, ben er zaterdag. Al eerder single fire gedaan, best leuk.
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte
Doe ik, heb jij trouwens al vervoer @NielsHoffland?
Je zou weer met mij kunnen meerijden, zelfde voorwaarden uiteraard.
ben wel voornemens om vrijdag middag al aan te rijden dus als je kan/wilt, laat maar weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte
Doe ik, heb jij trouwens al vervoer @NielsHoffland?
Je zou weer met mij kunnen meerijden, zelfde voorwaarden uiteraard.
ben wel voornemens om vrijdag middag al aan te rijden dus als je kan/wilt, laat maar weten.

Ik kan met NielsB meerijden als het nodig is, maar met jou is natuurlijk altijd veel handiger :) Dus dat zou ideaal zijn! Hoelaat wil je ongeveer wegrijden? Dan kijk ik even of dat haalbaar is met school enz.
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte
Ik moet vrijdag werken tot 17.00 uur maar ben voornemens om heel die dag(of een deel daarvan) vrij te nemen.
Zodat ik vrijdag's al om 18.00 uur in Gasselte ben(iets met beste slaapplek uitzoeken).
Zal dus rond een uur of half 4 / 4 uur aanrijden schat ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte
Ik moet vrijdag werken tot 17.00 uur maar ben voornemens om heel die dag(of een deel daarvan) vrij te nemen.
Zodat ik vrijdag's al om 18.00 uur in Gasselte ben(iets met beste slaapplek uitzoeken).
Zal dus rond een uur of half 4 / 4 uur aanrijden schat ik.

Aah oke! dat is makkelijk te doen voor mij. Dan rij ik mee :) Laat nog maar even weten hoelaat je er precies bent, maar ik zal rond een uur of 14:00 thuis kunnen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul en lotte
geselli,
met een tof koppeltje kaarten,borrelen
ik prober voor 6 uur te zyn,om slaapplekken te scoren voor ons allemaak op het podium
 
Ik probeer er zelf ook om 18.00 uur te zijn Lotte dus zien we elkaar daar. Je weet de afmeting van mijn bed wel dus hou maar een mooi plekje vrij hahahah
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris en NielsHoffland
geselli,
met een tof koppeltje kaarten,borrelen
ik prober voor 6 uur te zyn,om slaapplekken te scoren voor ons allemaak op het podium

Top! Ik kom dus met Paul mee :)..

Zolang ik mijn bed kan afschermen met een planten bak ben ik helemaal tevreden :D!
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul
@Joris
tof,moet ik een plekje voor je vryhouden by het podium,komje ook op vrydag al
wordt een dolle boel zo
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Ik ben er alleen de zaterdag. Red het anders niet met het afronden van mn halfjaar durende opleiding ben ik bang.

Leuk dat er een mooie groep komt. Ik wil de snipers die met onze squads willen optrekken vragen nog een aeg oid mee te nemen. We merken al een paar skirms dat snipers uber populair zijn en je dan met 30 snipers in je squad zit en 1 assault speler. (Overdreven om mn punt duidelijk te maken ;) )
 
Ik ben er alleen de zaterdag. Red het anders niet met het afronden van mn halfjaar durende opleiding ben ik bang.

Leuk dat er een mooie groep komt. Ik wil de snipers die met onze squads willen optrekken vragen nog een aeg oid mee te nemen. We merken al een paar skirms dat snipers uber populair zijn en je dan met 30 snipers in je squad zit en 1 assault speler. (Overdreven om mn punt duidelijk te maken ;) )
Goed statement. Ik neem de HK416N mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan