(Opnieuw) voorstellen, GBB hier, over.

GBB

New Member
10 aug 2014
2
0
Trophies
1
Hey dames & heren,

GBB hier (voorheen Pascal of PD) van S5 Airsoft. Ik zag mijn oude voorstel thread niet meer (reorganisatie gehad Jan?) en vindt het altijd wel netjes om zoiets te zien. Dus hierbij mijn hernieuwde tentoonstelling.

GBB (staat inderdaad voor Gas Blow Back, de nickname die ik een aantal weken geleden verdiende tijdens Berget omdat m'n maten helemaal gek werden van het methaan gehalte in de tipi door 'yours truly') hier, over.

Heb een voorliefde voor AK's (in m'n RS dagen schoot ik ook altijd met een AK, dus vandaar de liefde) en Glock's (idem dito). Kampeer graag en lees boeken in een verslindend tempo. Airsoften staat ook hoog aan het lijstje van hobby's. Eigenlijk bovenaan, natuurlijk.

Verder weinig te melden, je vraagt maar raak mocht je wat willen weten.
 
Hallo Hallo,
Toevallig ook een Eastern Bloc Airsofter, gezien de interesse voor de AK?
 
Hey Alexander,

Nee. Ik heb met meerdere kalibers geschoten toen ik nog in de RS scene zat, maar ik vond het schieten met een AK gewoon het tofst. Persoonlijk heeft het dus niks te maken met oostblok taferelen. Een van de redenen waarom ik een AEG AK had gekocht van CA, met het ontwerp van Krebs Customs, een nogal westerse omgebouwde AK.

Ik ben ook praktisch van natuur en dan wint een AK het altijd van welk ander ontworpen wapen (RS gezien dan). Dat telt dus ook mee.
 
@Pascal Airsofters noemen het geen wapens maar airsoft apparaten of replicas. Het zijn namelijk geen wapens en er zijn gevallen bekend van politie aan de deur omdat de buurvrouw de hele tijd gepraat over wapens hoorde :)
 
Hey robotje, check ff de tekst, dan zul je zien dat ik het ook had over RS (realsteel), en dus mag men met recht praten over een "wapen" of "vuurwapen".

(Ik ga die website weer even lastig vallen waar zo'n robot terug praat tegen je, geweldige conversaties gehad met dat blikken hoofd)
 
hahaha sorry Pascal! Ik vond dat robotje eerst wel geinig maar hij is nu alleen maar irritant. Aangezien we achter de schermen bezig zijn met een nieuw forum, omdat dit niet beviel, laat ik het een en ander staan nu, omdat we hopelijk toch doorgaan. Maar dan zijn we weer van de nieuwe robot af.
We zijn idd naar een nieuw forum gegaan waardoor er allerlei topics zijn verdwenen. Als het goed is, kunnen we met de volgende stap, alle topics gewoon behouden :) 
Hoe was Berget?! :O 
 
Gelukkig. Want dit is inderdaad een verschrikkelijk (open)CMS forum gebeuren. Tip: ik heb op de S5 website WP-United geïnstalleerd en phpBB gebruikt. Dan krijg je de connectie tussen Wordpress en phpBB, inclusief accounts enzovoorts. En mijn mening is toch dat phpBB toch wel een van de betere openCMS forums beschikbaar is.

Berget was gaaf! Lig je net in je slaapzak om 02:30 een tukje te doen wordt je keihard wakker geschopt door je maten omdat het kamp wordt aangevallen door onbekende groepen, dus eruit rushen en verdedigen die handel. Maar de sfeer daar, samen met het "LARP'en" van de burgers enzovoorts, echt top. Mensen gingen heel ver in hun rol.

En al die voertuigen, zoveel lekkers voorbij zien komen....

(Ga nog steeds een AAR schrijven, elke keer laat ik mezelf side-tracken en komt het er weer niet van :/)
 
haha goed om te horen Pascal! Dat is precies waar we nu mee aan het experimenteren zijn. Mooi dat dat werkt bij jullie, dan moet het hier ook vast goed komen.
En Berget klinkt ook wel heel awesome ja! Tof man!