Misschien een keer voorstellen En daarnaast is dit een vrij dood topic.
Buiten dat... een vitrine is discutabel aangezien het makkelijk toegankelijk is door het glas te breken. Volgens de richtlijnen mag het volgens mij wel zolang de deurtjes maar afgesloten zijn met een degelijk slot en jij de enige bent dit toegang heeft.
Het is zeker makkelijker om een ruit te breken dan om een kast te slopen.
Maar niet elke houten kast met slot zijn van degelijke bouwkwaliteit.
Hier mag je dus ook je replica in bewaren, terwijl (als je dit zou willen) je deze ook redelijk makkelijk zou kunnen in slaan.
Tevens vinden mensen het vaak leuk om de grens van regels op te zoeken.
Het is zeker makkelijker om een ruit te breken dan om een kast te slopen.
Maar niet elke houten kast met slot zijn van degelijke bouwkwaliteit.
Hier mag je dus ook je replica in bewaren, terwijl (als je dit zou willen) je deze ook redelijk makkelijk zou kunnen in slaan.
Tevens vinden mensen het vaak leuk om de grens van regels op te zoeken.
Discutabel, eens. Woonkamer mss minder handig, eens. Glas inslaan, mwah, je mag ze ook in een tas met een slotje bewaren, een klein mesje en je bent erbij. Volgens mij gaat het er meer om dat je een extra handeling moet doen voor je de replica in je handen hebt, dat je dus tijd hebt erover na te denken of je hem gaat pakken en dus niet in een opwelling gaat pakken om iemand te bedreigen/ de kat van de buren uit de tuin te schieten.Precies wat ik zeg dus Het is discutabel, maar het mag wel..