Opzoek naar passende replica’s.

RWBG

Member
16 dec 2018
9
7
Trophies
6
Goedenavond,

Ik ben mij aan het oriënteren en heb jullie hulp nodig.
Ik probeer een zo passende mogelijke set bij elkaar te vinden die voldoen aan mijn wensen en uitrusting die ik al heb.

Laten we beginnen met een Sidearm.
Ik ben op zoek naar een Glock G17 Replica. (Welk merk ben ik dus nog niet over uit)
En waarvan de magazijnen hierin passen:
https://www.nltactical.nl/nl/warrior-elite-ops-direct-action-double-9mm-pistol-8796461.html
En de replica zelf hier in past:
https://www.nltactical.nl/nl/imi-defense-z1600-tactical-light-paddle-holster-gl-25423084.html

En ik ben op zoek naar een main.
Mijn oog is gevallen op:
https://bunker501.nl/shop/airsoft-guns/gg-cm16-srl-2/
Hier waren mijn vragen of iemand hier ervaring mee heeft?
En zo ja of deze makkelijk te upgraden is?
En als deze te upgraden is wat een aanrader is om te doen?
en of de magazijnen hiervan passen in:
https://www.nltactical.nl/nl/warrior-dcs-da-556-olive-drab.html

Wie o wie kan mij hier in helpen?

Met vriendelijke groeten,
RWBG
 
Even over vragen of ze passen: ja alle Glocks zover ik weet passen in dat holster. Ja beide pouches zouden moeten werken. Die g&g neemt standaard M4 magazijnen. Glock weet ik niet 100% zeker, maar voor zover ik weet passen normale Glock magazijnen gewoon in 9mm pistol pouches.

Mag ik vragen waarom specifiek die winkels en merken? Vooral die g&g bij bunker501 is erg prijzig. Zou eens kijken op websites als gunfire.pl, airsoft-entrepot of taiwangun om goedkoper binnen de EU te krijgen.
 
Even over vragen of ze passen: ja alle Glocks zover ik weet passen in dat holster. Ja beide pouches zouden moeten werken. Die g&g neemt standaard M4 magazijnen. Glock weet ik niet 100% zeker, maar voor zover ik weet passen normale Glock magazijnen gewoon in 9mm pistol pouches.

Mag ik vragen waarom specifiek die winkels en merken? Vooral die g&g bij bunker501 is erg prijzig. Zou eens kijken op websites als gunfire.pl, airsoft-entrepot of taiwangun om goedkoper binnen de EU te krijgen.

Die G&G is mij aangeraden vanwege de Mosfet die er naar horen zeggen in zit.
Heb willekeurig de winkel genomen.

Glock nog niet over uit welk merk.

En over die pouches/plate carrier van NLtactical ik heb die spullen als mijn standaard uitrusting. Dus zou zonde zijn om speciaal voor airsoft nieuwe Gear te kopen als ik al goed materiaal heb liggen.

Maar bedankt voor de tip ga gelijk even kijken op die sites!:)
 
Ik denk niet dat je als beginner meteen een sidearm zult nodig hebben. Persoonlijk gebruik ik mijn sidearm ook heel weinig. Natuurlijk is het ook wat eigen voorkeur, maar om dat meteen te kopen lijkt me niet echt handig. Je kunt je sidearm namelijk even laten vallen en zo een hoger budget hebben voor je primary :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Ik denk niet dat je als beginner meteen een sidearm zult nodig hebben. Persoonlijk gebruik ik mijn sidearm ook heel weinig. Natuurlijk is het ook wat eigen voorkeur, maar om dat meteen te kopen lijkt me niet echt handig. Je kunt je sidearm namelijk even laten vallen en zo een hoger budget hebben voor je primary :)

iDylan maakt hier wel een goed punt. Ik zou inderdaad ook eerst eens rustig voor een main gaan zitten. Deze gebruik je normaliter het vaakst. Iedereen heeft natuurlijk een ander plan bij airsoft, dus je moet uiteraard gewoon gaan voor waar jij zin in hebt, maar ik ben het wel met hem eens. Ik zou me ook op 1 apparaat tegelijk focussen. Zeker als je nog niet helemaal zeker weet welk merk je zou willen qua sidearm.
 
Die direct action 9mm pouches zijn wel beetje krapjes voor normale G17 mags trouwens. Ze zijn iets hoger dan een echte mag. Dan weet je dat alvast even :).
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
iDylan maakt hier wel een goed punt. Ik zou inderdaad ook eerst eens rustig voor een main gaan zitten. Deze gebruik je normaliter het vaakst. Iedereen heeft natuurlijk een ander plan bij airsoft, dus je moet uiteraard gewoon gaan voor waar jij zin in hebt, maar ik ben het wel met hem eens. Ik zou me ook op 1 apparaat tegelijk focussen. Zeker als je nog niet helemaal zeker weet welk merk je zou willen qua sidearm.

Ik denk niet dat je als beginner meteen een sidearm zult nodig hebben. Persoonlijk gebruik ik mijn sidearm ook heel weinig. Natuurlijk is het ook wat eigen voorkeur, maar om dat meteen te kopen lijkt me niet echt handig. Je kunt je sidearm namelijk even laten vallen en zo een hoger budget hebben voor je primary :)

Hebben jullie zeker gelijk in om te focussen op de main.
Is de G&G SRL dan een goed werkende replica?
En zo ja wat zijn dan handige upgrades om te doen?:)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Kan zelf over de replica niet zoveel zinnigs zeggen, nooit g&g gehad. Wel gebruikt het allemaal standaard onderdelen intern (gearbox is een V2 die gemodificeerd is voor de Mosfet).

Zou zelf eerst paar keer spelen met je replica en kijken wat je dan wilt veranderen of upgraden. Makkelijkste upgrades zijn: betere barrel, teflon mod om de bucking been en flathoppen (is de standaard g&g green bucking goed voor te gebruiken). Dit zorgt voor betere range en precisie. Verder mogelijke upgrades zijn vooral wat betreft RoF en airseal, maar daarvoor moet de gearbox open. Denk dan aan shimmen, andere gears, betere cylinder head, betere nozzle en overall airseal verbeteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: RWBG
Kan zelf over de replica niet zoveel zinnigs zeggen, nooit g&g gehad. Wel gebruikt het allemaal standaard onderdelen intern (gearbox is een V2 die gemodificeerd is voor de Mosfet).

Is niet gemodificeerd :), je kan er ook standaard V2 contacten in plaatsen. Jammer genoeg komen ze ook niet allemaal meer met de G&G green bucking en de nieuwe (blauwe) bucking is minder als de oudere (groene) bucking. Voor de rest slaat JWieleman de spijker goed op de kop :p.
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Aah, dat wist ik niet zeker van die gearbox. Zelf de Amoebas gewend met ingebouwde mosfets, daar kunnen geen andere triggercontacten in. Dacht dat g&g altijd standaard de green bucking erin deed. Is dat al lang dan, die blauwe?
 
Is niet gemodificeerd :), je kan er ook standaard V2 contacten in plaatsen. Jammer genoeg komen ze ook niet allemaal meer met de G&G green bucking en de nieuwe (blauwe) bucking is minder als de oudere (groene) bucking. Voor de rest slaat JWieleman de spijker goed op de kop :p.
Aah, dat wist ik niet zeker van die gearbox. Zelf de Amoebas gewend met ingebouwde mosfets, daar kunnen geen andere triggercontacten in. Dacht dat g&g altijd standaard de green bucking erin deed. Is dat al lang dan, die blauwe?

Rond zitten zoeken maar voor nog geen €10,- kan je die groene bucking kopen.

Teflon mod is goed te doen en flathoppen ook. Jullie nog advies voor welk merk ik moet gaan?

En voor het veranderen van de barrel had ik nog wel wat vragen. Ik zie 4 soorten 6.01, 6.02, 6.03 en 6.04 wie kan mij vertellen wat het verschil is? En of de lengte nog wat uit maakt?
(Vind het niet erg om een demper te plaatsen )
 
Laatst bewerkt:
Verschil is de diameter.
Maat kwaliteit van de loop heeft meer effect dan de "tightness"

Lengte maakt voor Airsoft niet uit.
 
Klopt van bucking, maar toch raar dat G&G niet meer standaard hun beste bucking inbouwt :).
 
Gevalletje geld??
Denk dat de G&G Green misschien wat duurder is in productie en als je dit gaat rekenen op alle replica's waar hij in zat en nu niet meer, dan kan dit aardig in de papieren gaan lopen.
Hoe je wend of keert, het zal altijd ten nadele van de consument gaan.

Mvg Roy

Klopt van bucking, maar toch raar dat G&G niet meer standaard hun beste bucking inbouwt :).
 
Gevalletje geld??
Denk dat de G&G Green misschien wat duurder is in productie en als je dit gaat rekenen op alle replica's waar hij in zat en nu niet meer, dan kan dit aardig in de papieren gaan lopen.
Hoe je wend of keert, het zal altijd ten nadele van de consument gaan.

Mvg Roy

Of gewoon wel hebben doorontwikkeld en het relatief een betere stock bucking is maar niet een goede flat hop bucking. Ik weet dat het een andere style bucking is dan de groene, maar dat het materiaal het een minder goede flat hop maakt. Desondanks kan je een G&G green nog halen voor onder de 10 euro.