P.G.S.

3 aug 2015
1
0
Trophies
1
Beste mede-airsofters en ACN leden,

Graag wilden wij gebruik maken van jullie forum om ons hier kenbaar te maken.

Wie zijn wij?

Wij zijn de operators van een zeer goed getraind C.Q.B. team, onder de naam Presidential Ghost Squad afgekort naar P.G.S.

Dit team is ruim een jaar gelden opgericht en het afgelopen jaar zijn wij druk bezig geweest met het trainen van ons team.  Presidential Ghost Squad telt nu één unit en dat is unit Alpha.  Een unit telt 5 operators en ieder unit heeft een schilddrager.  Iedere operator in een unit heeft zijn eigen taak,  maar weet ook de taken van zijn mede-operators.  Om onze operators naar dit nivo te krijgen trainen wij veel,  onze trainingsessies duren 3 a 4 uur en zijn behoorlijk intensief.

Zoals u eerder kon lezen zijn wij een C.Q.B. team,  voor ons betekent dat wij alleen evenementen gaan draaien die volledig gericht zijn op het C.Q.B. werk.  U zult ons niet tegen komen op grootschallige woodland velden.  Zou u het een keer tegen ons op willen nemen,  dan nodigen wij u graag uit op een C.Q.B. veld en wij gaan dan  met veel plezier de strijd met u aan.

Bent u geinteresseerd in een samenwerking betreft een team training,  denk bijvoorbeeld aan een professionele tegenstander,  dan kunt u contact met ons opnemen via onze email: airsoftteam.pgs@outlook.com

Wilt u meer zien en of lezen, volg ons dan op onze Facebook pagina: http://www.facebook.com/airsoftteam.PGS

Bedankt voor het lezen en wie weet tot snel!

P.G.S.

CQB Team 'Presidential Ghost Squad'

Be Bad, Play Bad!   

798a9a_a9245a203a0b449c849d49850fe28932.png_srz_p_883_883_75_22_0.50_1.20_0.00_png_srz

Beste PGS,

Het is leuk dat je via ons forum reclame maakt voor je eigen team maar we hadden het nog leuker gevonden als je ons eerst benaderd had.

Verder hopen we dat jullie een gast op ons forum worden en niet alleen reclame komen maken.

Met vriendelijke groet,

Airsoft Club Nederland

Beste Sander,

Blijkbaar hebben wij een vergissing gemaakt toen wij ons aanmeldde op jullie forum.  Wij dachten dat jullie een open forum hadden voor airsofters.  Dat was juist onze interpretatie die wij kregen bij ons bezoek op jullie website.  Misschien een idee om op jullie website te vermelden dat het forum alleen bedoeld is voor ACN leden en dat het niet een open forum is voor andere teams.

Ons excuus voor dit misverstand,  het was ons zeker niet bedoeld om reclame te maken,   aangezien wij geen producten verkopen en geen leden werven,  want onze operators komen namelijk juist uit een speciale branch.  Onze intentie van dit bericht is juist bedoeld als voorstellen en vervolgens actief deelnemen aan het forum.

Indien gewenst zullen wij ons account deactiveren,  wanneer dit forum alleen dient voor ACN leden. Voor ons geld no hard feelings :)

Vriendelijke airsoft groet,

P.G.S.

C.Q.B. Team 'Presidential Ghost Squad'

Be Bad, Play Bad!

Dit is een "Open forum" voor airsofters en niet alleen voor ACN leden.

Iedereen kan en mag zich aan melden op dit forum en lekker mee praten/vragen stellen  in allerhande topics.

Het beheer van dit forum ligt wel bij ACN.

De reden van mijn bericht is meer dat er straks geen wildgroei aan Team Topics komt die dus eigenlijk alleen "reclame" voor hun eigen facebook/forum/site pagina gaan maken zonder dat eerst met ons te overleggen en dan vervolgens niet actief zijn op dit forum.

Jullie intentie is daarmee prima en we zien jullie input graag terug op het forum.

Hoi Sander,

Bedankt voor je duidelijkheid.  Wij begrijpen wat je hier aangeeft, echter zou het handig zijn om dit in de regels van het forum op te nemen bij de sectie 'Voorstellen'.  Hier is door ons na gekeken en konden daar geen expliciete regels in terug vinden.  Juist door de interpretatie van een open forum,  wat het ook blijkt te zijn,  hadden wij op geen enkele wijze door dat wij verkeerd bezig waren.

Misschien een idee om een sectie aan te maken voor het voorstellen van teams of zoals eerder vermeld in het reglement opnemen dat je als team niet mag voorstellen en dat je alleen als individu mag voorstellen in de sectie 'Voorstellen'.

Met vriendelijke airsoft groet,

P.G.S.

C.Q.B. Team 'Presidential Ghost Squad'

Be Bad, Play Bad!

We hebben eigenlijk niet echt een directe rule set aangezien het nog niet nodig was en we het forum eigenlijk "casual" wilde houden, misschien toch een idee om eens wat regels op te zetten.

We hanteren tot nu toe eigenlijk meer de gebruikelijke regels die op forums gelden.

Zoals niet Flamen geen discriminerende berichten,geen (sluik) reclame , etc etc.
Alleen zijn het allemaal ongeschreven regels

Zo te zien gewoon een misinterpretatie aan onze kant. Het is sporadisch voorgekomen dat er ineens een post op dook van een team dat wel aan het werven was en dat op onze site wilde doen. 

Natuurlijk geen probleem! Maar als we eenmaal partijen laten betalen voor exposure op onze site, is het oneerlijk naar hun toe, andere groepen of organisaties gratis reclame te laten maken. Vandaar dat we even wilden checken hoe jullie post bedoeld was. 

Ik had jullie post ook opgevat als een dit zijn wij en join ons! (reclame). Ook dat maakt me niet zoveel uit, omdat wij niet meer openbaar aan het werven zijn en ik andere teams van harte leden gun. 

Maar wanneer er 10 van dit soort topics in de maand gemaakt worden, daalt de waarde van content op het forum :) Inmiddels is het duidelijk dat dit niet zo is en dat het gewoon een voorstel rondje betrof! 
Iedereen is van harte welkom op onze hoek van het internet.

In dat geval: Welkom! Bedankt voor je voorstel post en een interessante aanpak hebben jullie! Waar skirmen jullie meestal en hebben jullie nooit gezeur om het schild? 

Mag ik uit nieuwsgierigheid vragen wat de speciale branche is waar de operators van afkomstig zijn?

Hoewel ik zelf niet veel ervaring heb met CQB, een keer proberen met de ervaren jongens klinkt wel gaaf

Welkom op het forum PGS

CQB, een van mijn favoriete uitdagingen :)

Ik heb TTD training gehad in zowel het dynamisch en tactisch optreden en het is heel gaaf om toe te passen, helemaal met een team wat op elkaar afgestemd is.

Tot zo ver is dit echt wel een setting die ik maar al te graag wil volhouden.

Goed om te zien dat jullie de focus hier op hebben gelegd. en uiteraard, welkom!

Beste ACN leden, fijn om te lezen dat wij deel mogen uitmaken van jullie forum.

Wij hebben jullie oprichting van begin tot nu toe gevolgd en wij vinden dat jullie op een mooie en actieve manier hebben ontwikkeld binnen de airsoftsport. Graag lezen wij met jullie mee in de ontwikkelingen en staan wij open om eventueel samen te trainen op het operationele gebied van CQB.  Ons CQB team is sinds verleden jaar opgericht, echter lag het begin met de airsoftsport in 1998. Dit vond plaats tijdens een internationale training in Schotland, dit leide tot een ontwikeling van een buitenteam uiteraard gericht op woodland scenario's. De samenstelling van dit team bestond voornamelijk uit defensie personeel. 

Dit team werd in 2012 opgeheven en werd de kennis meegenomen naar het huidige team, waarbij de operators afkomstig zijn uit een andere branch. Inverband met veiligheids redenen van sommige operators  kunnen wij dit niet benoemen. Juist om deze redenen hanteren wij een strenge selectie van onze leden en worden leden geworven intern binnen onze eigen branch. Wij zijn om deze reden ook selectief wie wij benaderen binnen de airsoftsport. Zoals eerder aangegeven, betreft jullie ontwikkeling en vorming van ACN, hebben wij besloten om ons hier kenbaar te maken en geintereseerd te zijn voor eventuele trainingen op het gebied van CQB.

Betreft de vraag over gebruik van het schild, iedere operator per unit heeft zijn vaste taak en wordt getraind in deze taak. Uiteraard wordt iedere operator getraind in de rollen en taken die binnen onze units worden gehanteerd, dit is een basis die reeds was gevormd door onze huidge werkgever en die wij weer mooi kunnen toepassen binnen de airsoftsport.

Ruzies komen bij ons niet voor ;) Voordeel van onze vorming. Mochten er nog meer vragen zijn, mag je deze hier gerust stellen. Voor een gezamenlijke CQB training, zullen wij datums beschikbaar stellen voor tegenspel.

'Presidential Ghost Squad' 

Mijn nieuwsgierigheid blijft. Defensie personeel begrijp ik. Wat kan een andere branche zijn? (ik ga er vanuit dat we het hier niet over ICT'ers of bouwvakkers hebben). Persoonlijke Beveiliging? Op zich klinkt zo'n aanbieding (afhankelijk van de haken en ogen) erg interessant, al is het voor mij nog veel te vroeg; ik begin net met Airsoft.

@Stey Precies wat je zegt. Mijn interesse is ook zeer zeker gewekt! Maar ook ik ben pas net begonnen en mijn AEG moet zelfs nog binnen komen...

Wellicht al bekend maar dan kan ik jullie zeker een training, of nog beter, wat scenario's, aanraden bij de jongens van Running The Target (RTT) in Den Haag: http://runningthetarget.com/

Als jullie ons inderdaad al een tijdje in de gaten houden hebben jullie vast ook gezien dat we vanaf het begin betrokken zijn geweest bij RTT en grote fan zijn van hun visie. Zij laten iedere keer weer hun praktijk ervaring op ons los in zeer intense trainingen en scenario's. Het is iedere keer weer anders, niks is hun te gek en ze hebben ook nog hele interessante toekomstplannen.

Ja inderdaad, ik ben een RTT fan ;-)

Thanks voor de post jongens! Leuke aanbieding ^_^ 

Zoals Michiel zegt hebben we tot nu toe vooral CQB opleiding genoten bij RTT. Erg leuk! Voor jullie wellicht ook nog leuk. Hij past het niveau en de scenario's aan op het niveau van de bezoeker. Met TEAM MLD (ex-groen en huidig groen) doet ie ook heel wat anders dan met ons ;) 

En 10 okt gaan we naar een One Time Only event op een nieuwe locatie van Unit13 in Sittard:

"Operation Vengeance"

Er komen dan naast hun nieuwe CQB locatie (The City) ook 4 hallen bij:

https://youtu.be/aOv-jN8oj34

Misschien wel interessant om mee te gaan.

Beste Stey,

Wij begrijpen jouw nieuwsgierigheid heel goed en ja je hebt helemaal gelijk betreft beroepsgroepen die jij aanhaalt, daar maken wij geen deel van uit ;)

Helaas voor jou, kunnen en willen wij niet kenbaar maken waar en voor wie wij werken. 

Hopelijk kun je daar je rust in vinden ;)

Betreft haken en ogen, die zijn er niet. Wij zoeken vooral teams die een professionele opstelling hebben en waarvan wij denken dat wij daar mooi tegenspel van kunnen verwachten.

@Michiel:
Ja wij hebben inderdaad gezien dat jullie trainingen hebben gevolgd bij RTT en de kennis toepassen binnen jullie club. Ook wij hebben RTT gevolgd, wij hadden in heel vroeg stadium (voor de oprichting) met Remco gesprekken gevoerd. Inverband met zijn achtergrond en die van ons, vonden wij zijn concept echt een mooi idee. Ook wij gaan gebruik maken van zijn facaliteit.

Betreft 10 oktober, wij zagen het voorbij komen. Er wordt door ons gekeken of unit Alpha hier naar toe kan. Indien mogelijk laten wij jullie dit weten, dan hebben we even een in real life gesprek ;)

@jules:
Welkom bij de airsoft sport, geniet ervan!
Wat voor een airsoftapparaat heb je besteld?

@Jan:
Graag gedaan!

Jullie horen binnenkort meer over de mogelijkheden voor een gezamenlijke training.

Presidential Ghost Squad

Uiteraard kan ik mijn rust vinden... sterker nog; mochten jullie mij ooit tegenkomen (I heavily doubt it) dan ben ik de ultieme schietschijf voor jullie. Altijd leuk om op Russisch te schieten, toch? :P

Anyway, veel succes met alle plannen!

@Presidential Ghost Squad Ik heb een Specna Arms SA-B14 12" Keymod gekocht. Prijskwaliteit is naar mijn weten erg goed, op de slechte kwaliteit van de schroeven na. Ik wilde graag een shotgun loadout. Alleen zijn de shotguns nogal een achterhaald concept in de airsoft sport...