Pistol alleen full auto en misfires

Man of War

Well-Known Member
2 apr 2017
137
37
Trophies
11
Een poos terug heb ik een WE Tech Biohazard Black gen 2 bij unit 13 gekocht. Maar ik heb er nu al een poos problemen mee.
Zo vuurt de replica alleen full auto ook wanneer hij op single staat en wanneer hij dat doet misfired hij constant. Mijn CO2 magazijnen doen het een paar schoten en dan spuiten ze al het gas eruit.

Hier door speel ik nooit met mijn pistol wat ik best zonde vind, dus ik wil hier iets aan doen. Maar ik weet niet waar het probleem zit. Hebben jullie ideeën waar deze problemen kunnen zitten, zo ja hoe ik dat kan oplossen?

Een half jaar. Er was garantie maar, het kost om naar Sittard te rijden bijna 2 uur. Ik heb mijn magazijnen terug gestuurd en Unit 13 heeft ze getest en zij zeggen dat er daar niks mis mee is.

Wat bij mij het eerste opkomt is dat er waarschijnlijk iets mis is met je disconnetors en waarschijnlijk ook met de sear die bepaalt of je auto of single shot schiet.

Als je disconnectors de hamer die tegen de magvalve slaat niet terug laten schieten dan blijft je valve opengedrukt worden en dan inderdaad pssshhht.

Als je sear naar de haaien is dan zal die vervangen moeten worden.

Maar dit zijn enkele vermoedens, zonder foto's o.i.d. is het lastig om echt wat zinnigs te zeggen.

Een half jaar. Er was garantie maar, het kost om naar Sittard te rijden bijna 2 uur. Ik heb mijn magazijnen terug gestuurd en Unit 13 heeft ze getest en zij zeggen dat er daar niks mis mee is.

Is opsturen dan geen optie? Als er nog garantie is lijkt het mij de moeite waard om Unit 13 te laten kijken!

Unit13 weet toch dat je al een tijdje problemen met je pistool hebt? Dan zou een coulance-regeling om iig kostenloos naar de replica te kijken mij een mooi aanbod als ze je die aan kunnen bieden.

Ik heb trouwens heel af en toe hetzelfde met de CO2 mags in mijn WE Samurai Edge (zelfde pistool), lijkt wel alsof het afhankelijk van het magazijn is want bij 2 van de 3 werkt het prima. De laatste laat inderdaad ook bij mij in één keer al het gas los, ben er nog niet achter waar dat precies door komt.

...En anders investeren in een green gas magazijn? Die werkt bij de mijne prima.

Hij is nu een lange tijd bij unit13 geweest en zij hebben er naar gekeken. Blijkt dat hij vast komt te zitten door een verkeerd smeermiddel en het niet naar semi gaan komt, omdat de replica bevriest.