Placeholder

Arizodo

New Member
22 apr 2016
1
0
Trophies
1
Mijn naam is Dylan, ben op dit moment 20 jaar, en ik ga op 1 Mei voor het eerst aan airsoft doen.

IK heb al enige evaring met Lasergamen en Paintball, dus ik denk dat die ervaringen mij hier wel enigzins zullen helpen.

Mijn hobbies zijn tekenen, programmeren en gamen, niets speciaals.

Verder heb ik niet echt veel te melden, ben niet echt goed in dit soort dingen...

Welkom op dit mooie forum! Leuk dat je je aangemeld hebt. Ik zie je 1 mei, waar we samen gaan debuteren! :)

Welkom Dylan,

Wie heeft je hierin gesleurd? wambam of Jordi?

Stel, je vindt dit echt leuk... maar dan ook ECHT leuk... ga je dan je pasje halen? Wat voor gear wil je dan uiteindelijk? Al een replica (geen wapen zeggen :p ) op het oog?

't was Wat am, zit' m op dit moment te vervelen op 't werk.

Heb nog geen idee of ik zelf Gear ga regelen, aangezien ik dit jaar ook nog een doel heb waar ik naar toe spaar, en ik begrijp dat dit niet de goedkoopste hobby is.

Ik heb paar dagen terug een Umarax MP7 gezien die er wel moet uitzag, maar dat komt misschien ooit nog wel

En waarom mag je 't geen wapen noemen? Kom je dan op een of andere watch list te staan ofzo? :P

Een wapen beschikt over ammunitie in de vorm van kogels.
Wij beschikken niet over wapens, maar over replica's van echte wapens. Wij vuren met plastic balletjes en niet met echte kogels :p

Maar je wilt dus wel daadwerkelijk gaan airsoften in plaats van het eenmalig proberen zie ik.

Zou niet zeggen dat ik daar een besluit over heb genomen, ik wil eerst kijken wat ik ervan vind