Plate carrier(s)?

RoelTheWorld

Well-Known Member
11 dec 2014
289
109
Trophies
10
Beste mede-forumleden!

Ik ben op zoek naar een plate-carrier voor bij mijn loadout. Ik heb in meerdere foto's een ontzettend gave gezien. Alleen heb geen idee hoe deze heet. Ook zou ik graag weten welke schoenen deze mannen aan hebben. 

Graag de real-steel naam, of een replica die er erg op lijkt is ook goed.

Hieronder de afbeelding, met nadruk op de man die tegen de auto aan leunt (zonder helm op).

Dutch-Specialforces22.jpg

Alvast bedankt!

Roel

De schoenen zien er uit als gewone berg/wandel/outdoor/jacht-schoenen
me pa heeft ze ook zijn geloof ik van
le chamin of seeland :) maar dat moet je maar ff googlen

Zo iets lijkt dr wel op
http://www.jachthuisleimuiden.com/a-29846359/haerkila-schoenen/haerkila-pro-hunter-gtx-10-met-kevlar/

Dat gaat om de plate carrier ja. Schoenen durf ik niet te zeggen, maar het merk Salomon is tegenwoordig vrij populair bij sf.

Joris had een diamon back platecarrier of zoiets. En dat was volgens hem 1 van de modellen die bij de kct langs kwam. Leek met mijn leken ogen wel erg op die van je foto. Ik kan m wel eens vragen welk type t was. 

Joris had een diamon back platecarrier of zoiets. En dat was volgens hem 1 van de modellen die bij de kct langs kwam. Leek met mijn leken ogen wel erg op die van je foto. Ik kan m wel eens vragen welk type t was. 

Graag!

En bedankt voor de info heren! @oddball @yannick Brengt mij een heel eind opweg.

Doet me trouwens denken aan het feit dat er kennelijk een flink aantal Franse airsofters zijn die de KCT nabootsen. (Kwam er toevallig langs toen ik de DBT RCBV googlede) 

Antwoord van Joris :) 

Diamondback tactical rapid cutaway assault vest

Dat zijn Diamondback Tactical Predator RCBVs in CT/CB afhankelijk hoe je er naar kijkt :P

Heren, bedankt voor de info! Ben geslaagd, ben gewoon voor real steel gegaan. Is een hele investering, maar het is het waard.

Het zag er bij Joris inderdaad wel briljant uit! Good on ya mate!