Polarstar FE inconsistent

Nootfarmer

Active Member
12 apr 2017
32
47
Trophies
5
Ik heb een polarstar FE ingebouwd in een LCT AK.

Nu zijn de schoten erg inconsistent, soms schieten de bb's ineens omhoog of omlaag.
Welke upgrades kan ik het beste uitvoeren? Die het beste werken in combinatie met een FE.
Barrel,Hop-up, bucking enz zijn allemaal stock van LCT.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Schoot de LCT stock ook al zo? Mijn nieuwe LCT AK schoot out of the box namelijk ook zo, en toen heb ik een andere barrel en bucking erin gedaan. Daarna was het probleem over.

Ik ben niet bekend op polarstars alleen waar ik enigzinds aan denk is dat hij nog moet inslijten ik weet niet hoeveel bbs je er door heen gejaagd heb maar volgens mij moet er minstens 5000bbs geschoten zijn voordat een polar is ingeschoten wou dat ik meer kon zeggen maar dit is iets wat ik met menig zekerheid kan zeggen

Hell no, dat is een daytona en dat is omdat de kit zelf moet inslijten. P* werkt niet zo. Ik zou idd kijken of een andere bucking en nub je betere resultaten geeft.

• Leuk
Waarderingen: Nootfarmer
Thanks voor de reacties!, weten jullie welke nub en bucking geschikt zijn voor de fusion engine? Of maakt dat geen verschil ten opzichte van een AEG.

Ik zou deze eens kijken, bij ongeveer 1:50 zegt hij iets heel interessants over hop. Dunno of je nog open of closed bolt schiet, maar het kan misschien een reden zijn voor je inconsistency issues.

.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Eviltwin-NL
Hpa is heel gevoelig bij de sealing tussen gearbox en hop up kamer.

Zeker zorgen dat je hop up kamer hard genoeg duwt tegen de gearbox niet te gemakkelijk weg te duwen is.
Ook de zorgen dat ze praktisch niet kan draaien door vb tape rond de vleugeltjes of in extreme met kleine vijsjes fixceren in de upper.

Ik zou deze eens kijken, bij ongeveer 1:50 zegt hij iets heel interessants over hop. Dunno of je nog open of closed bolt schiet, maar het kan misschien een reden zijn voor je inconsistency issues.

.
Bij p* is closed bolt normaal beste :-)