polijsten gbb outer barrels

sherlockzor

Well-Known Member
12 apr 2018
571
327
Trophies
15
Kan je dit zomaar doen bij eender welke gbb outer barrel?

Heb al verschillende verhalen gelezen dat het wel en niet kan.

Het betreft een KJW KP-01-E2 (P226E2) replica.

Ik zou de barrel graag polijsten voor een gladder oppervlakte maar ook voor de looks.

iemand hier al ervaring mee?

Ik doe het met inner barrels om vergelijkbare redenen en cylinders ook, denk dat het aan het materiaal ligt? Waar ga je het mee doen, dremel, polijst schijf en polijstmiddel?

ik heb een dremel liggen dus ben van plan het hier mee te doen. denk er wel aan om de dremel polijst set te kopen, hier zit ook al een polijst "compound" bij maar volgens mij moet ik het hierna nog nabehandelen tegen het roest. op andere fora is mij al wax aangeraden. zocht naar zoveel mogelijk info.

Ik had het idd gelezen, voor het simpel polijsten van de cylinders gebruik ik ook gewoon turtlewax, wat bij die sets komt is vaak hard. Ik snapte eerst niet hoe je dat moest gebruiken maar kwam er toen achter dat je die borstel door het spul moet draaien om het aan te brengen op je polijstborstel. Succes ermee en ik zie graag het resultaat.

Yeah zo, maar bij mij was het ook hard. Had ook een specifieke video van het merk Dremel gekeken die het lieten zien XD. Ja laat maar zien als het is gelukt mogelijk dat ik het dan ook doe op mijn ARMY Glock.

• Leuk
Waarderingen: sherlockzor