Prepare for battle!

JurHoff

New Member
25 jul 2014
2
0
Trophies
1
Hallo allemaal,
Mijn naam is Jur, ben 18 jaar en woon in Zaandam.
Sinds het bericht uit was dat airsoft in Nederland legaal werd, werd ik meteen helemaal warm :)
Wapens en tactiek fascineren mij al mijn hele leven. Ik ben rustig aan bezig om een loadout samen te stellen en zodra ik mn NABV pas heb mijn eerste replica aan te schaffen. ( aanraders qua replica's hoor ik graag :D )
Mijn eerste introductie skirm zal 16 aug bij 3division plaats vinden. Wie weet zie ik jullie daar en anders op een andere skirm!

Plaats rust

Hey Jur welkom op ons forum.
Mensen hier op het forum zijn meestal wel bereid je op weg te helpen, maar er zijn dan wel een aantal dingen die hun graag zullen willen weten.
We kunnen je van alles aan raden als eerste replica maar graag horen we dan wel eerst van je welk platform je voorkeur heeft en hoe je budget is voor je replica.
Veel mensen hebben een op de M4 gebaseerde replica, ga je met de menigte mee of heb je juist zo iets van ik wil iets unieks op het veld? bijvoorbeeld een P90 of een steyr aug (of een L85 natuurlijk.... ;)
Greetings

@Twinfromhell
Ik ben wel echt iemand die voor een M4 of hk416 valt *.*
Ik ben nu erg aan het kijken naar Dboys en Specna Arms. Ik hoor ook erg goede verhalen of P&J.
Veel
ris is belangrijk haha. Budget heeft een max van €230. Ik kijk vooral
bij de goedkopere sites (gunfire en taiwangun) maar goed dat zijn er
maar twee misschien weten jullie wel veel meer :)
Bij goedkope sites blijft er geld over voor gear enzo.

Daarnaast
heb ik echt geen idee over een kast ik weet niet wat handig is en niet
al te duur. (moet helaas wel aangeschaft worden)

Hoi JurHoff,
Ben ook net sinds een paar dagen op dit forum actief en heb afgelopen week mijn NABV pas (brief) binnen. Dus ook op zoek naar een kast. Kijk eens op bijvoorbeeld marktplaats, en zoek eens op kast met slot. Dan hoeft het niet veel te kosten, wellicht wel wat meer moeite ;-)
Groeten Rutger

Hi Jur! Welkom! 
3Division! Gelijk een goede eerste skirm locatie. Toffe organisatie en een mooi groot veld. 
Dboys en Specna Arms <3 <3 P&J hoor ik ook goede verhalen over inderdaad. Een aantal leden hebben dacht ik een P&J M16 die echt uitzonderlijk goed schiet. 

Welkom!

Wil je een kast kopen voor je replica? Dan kan je ook gewoon een gunbag kopen en een slotje eraan hangen, of een koffer met slotje. Dat mag namelijk ook. Zolang andere mensen maar niet bij de replica kunnen kopen

Hi Jur!
Ik zie net dat de 16e verdwenen is van de 3division website dus ik denk niet dat ze dan open zijn..

Of je plaatst een slot op een bestaande kast in huis.Inbouw of losstaand maakt dan ook niet uit.

@TimvanDijk

Ja idd heel erg balen had me heel erg verheugd op deze skirm en locatie maarja kijken wat iets anders is.

@vladimir

Helaas is dat geen oplossing voor mij, kasten in mijn huis zijn allemaal open :P

@Mobius001
Thx man ga ik ook zeker even naar kijken, misschien handig als tijdelijke oplossing.

Thx voor de tip

Anders haal je een paar platen hout bij de Gamma, ramt er een paar spijkers in. Scharniertje en slot erbij en je hebt een handige opbergkist ;)