Probleem met ASCU: replica schiet niet meer

Mijn vrouw had ook een Jefftron inbouw board die niet aan de toleranties voldeed en daardoor stuk ging.
Als ik dit allemaal zo lees komt het op mij over dat die Jefftrons niet geweldig zijn.

Ik heb ook al genoeg succes verhalen gezien en gehoord, dus denk dat dit wel mee valt. Misschien geen BTC of Gate Titan, maar daar is de prijs ook niet naar.

Ik hou het wel bij outboard mosfets. :cool:

Over het algemeen naar mijn mening ook meer dan prima. of je nou in full auto een burst schiet of een werkelijke 3 round burst hebt boeit niet veel, gezien de ontvanger bij beide meerdere bbs op zich krijgt. Enigste nuttige is vaak lipo cut off of semi-semi met delay voor DMR's maar de rest is vaak meh.

Precies Reb.
Ik gebruik ze alleen als triggercontact protectors.
De rest is fancy crap. o_O

Jup pretty much, BTC vind ik zelf dan vooral chill omdat ik snel kan programmeren met mijn telefoon en het de cutoff lever totaal vervangt waardoor je cycles nog consistenter zijn, maarja daar betaal je dan ook 100+ euro voor. Ik ga nog een jefftron gebruiken in me specna arms maar in toekomstige replica's zal het vooral gewoon basis shit worden.

• Leuk
Waarderingen: Vladimir
Ik heb nu 2 skirms mijn DMR met jefftron V2 gebruikt en hij doet het prima, ook de 2s delay.

Ik weet niet of het hoort, maar zodra ik hem op de delay instel, kan ik op semi- gewoon semi schieten en op full auto stand past hij de 2s delay toe. Tot zo ver zo goed, maar als ik de switch weer op semi zet houdt hij nog steeds de delay aan. Pas als ik de batterij loskoppel dan kan ik weer gewoon op semi.

Ik heb vandaag mijn eerste skirm met mn stock replica achter de rug, en alles deed het gewoon voor de verandering :)

Ik ga denk ik gewoon nogmaals de Jefftron V2 proberen. We gaan het beleven.

• Leuk
Waarderingen: Kroeskoppie
Ik heb vandaag mijn eerste skirm met mn stock replica achter de rug, en alles deed het gewoon voor de verandering :)

Ik ga denk ik gewoon nogmaals de Jefftron V2 proberen. We gaan het beleven.
Ik begrijp hier uit dat het uiteindelijk toch nog enigszins goed is gekomen, maar dan met een andere replica?

Scheelt weer. Zal je vast een kopzorg gescheeld hebben na de lichtelijke valse start of niet? :)

@Kroeskoppie ja inderdaad, met de nieuwe replica heb ik tot zover geen problemen gehad gelukkig! Nou hopen dat de 2e mosfet het straks wel gaat doen.

Maar ik blijf problemen houden hoor, alles gaat stuk bij mij :,). Twee nieuwe lipobatterijen waarvan allebei 1 cel stuk is en mijn nieuwe m90 kisten waarbij na 1 keer spelen de hele zool eronder uit lag... Nouja het houd je van de straat

WAUW Alissa!
Heb je 1 of andere demon boos gemaakt?:eek:
Of heeft iemand voor de grap een nest gremlins in je spullen verstopt???:confused:

M90 kisten waar de hele zool vanaf dondert na 1 keer gebruiken?
Das een unicum! o_O

• Leuk
Waarderingen: Alissa
@Kroeskoppie ja inderdaad, met de nieuwe replica heb ik tot zover geen problemen gehad gelukkig! Nou hopen dat de 2e mosfet het straks wel gaat doen.

Maar ik blijf problemen houden hoor, alles gaat stuk bij mij :,). Twee nieuwe lipobatterijen waarvan allebei 1 cel stuk is en mijn nieuwe m90 kisten waarbij na 1 keer spelen de hele zool eronder uit lag... Nouja het houd je van de straat

Dat is een berg pech. Mag ik vragen welk merk kisten? Zijn heel veel slechte replicas in omloop.

Dat is een berg pech. Mag ik vragen welk merk kisten? Zijn heel veel slechte replicas in omloop.

De kisten komen bij de legerdump vandaan, die gelukkig een geweldige service bieden en mij een nieuw paar meegaven! Verder is er geen merk te vinden, alleen de maat staat erop in het mondopoint systeem. Ik denk dat het gewoon een productiefout was ofzo.

Het is me gelukt!

Een paar dagen geleden de mosfet terug gekregen van JeffTron, blijkbaar was er een diode kapot. Op aanraden van de reparateur er een zekeringetje tussen geplaatst, tot zo ver geen problemen mee gehad (klopt af). Paar upgrades erin geknald, schiet als een droom nu.

Schoenen ALWEER terug kunnen brengen, geld terug gehad en een nieuw paar Bata's bemachtigd. Wish me luck met inlopen (dit is dus in mijn 2 maanden airsoften mijn 3e paar schoenen, auw)

Al met al hoop ik dat het universum mij zondag lekker laat airsoften zonder dat er wat kapot gaat :p.

De pech houdt vanzelf op, de put zal vast nu wel ongeveer droog zijn. Veel airsoftplezier!

• Leuk
Waarderingen: Alissa