Allen,
De meeste van jullie zullen mij nog niet kennen, daarom heb ik mijzelf hier maat even voorgesteld.
forum.airsoftbazaar.com
Ik ben aan het kijken voor de aanschaf van een sniper. Normaliter kan ik bij mij broeder terecht voor vragen, maar hij is niet thuis in de snipers. Vandaar dat ik mij tot jullie wendt.
Ik had 2 snipers op het oog van het merk Well, maar las in de beginnersguide van maffo dat dit merk wordt afgeraden (evenals Lancer, maar ik heb toch erg veel plezier van mijn m4) dus ben benieuwd naar jullie mening over: https://www.shogun.nl/l96-sniper-rifle-set-black-well.html
www.shogun.nl
Ik was aan het kijken naar de 2 boven genoemde, maar hoor graag jullie mening. Ik zat te denken tussen de 300 - 400 euro voor de sniper ex toebehoren.
Alvast bedankt voor het meekijken en denken!

De meeste van jullie zullen mij nog niet kennen, daarom heb ik mijzelf hier maat even voorgesteld.
Introductie
Hee allemaal! Korte voorstelronde, Mijn naam is Jordy, 29 jaar, woonachtig in Nijmegen en sinds 2 jaar bezig met airsoft. Ik probeer minimaal 1 x per maand te gaan, en dat zal dan zijn in Wehl bij airsoft achterhoek (TeamgameZ) of in Nijmegen bij area 24. Op het moment schiet ik met een...

Ik had 2 snipers op het oog van het merk Well, maar las in de beginnersguide van maffo dat dit merk wordt afgeraden (evenals Lancer, maar ik heb toch erg veel plezier van mijn m4) dus ben benieuwd naar jullie mening over: https://www.shogun.nl/l96-sniper-rifle-set-black-well.html

SV-98 / MB4420D Sniper | OD | Well
SV-98 / MB4420D Sniper Rifle | WELLDeze Airsoft Sniper rifle van het merk WELL heeft een eenvoudig en betrouwbaar mechanisme. De replica is gemaakt van polymeer en metaal. De kolf en het magazijn zijn gemaakt van polymeer en rubber, waardoor dit een zeer comfortabel geweer is.De SV-98 wordt...
Ik was aan het kijken naar de 2 boven genoemde, maar hoor graag jullie mening. Ik zat te denken tussen de 300 - 400 euro voor de sniper ex toebehoren.
Alvast bedankt voor het meekijken en denken!