Real steal slide stop op airsoft?

Als ik de RS slidestop vergelijk met de afbeelding op de exploded view van de SP-01, dan lijken ze wel erg op elkaar, dus misschien dat het kan lukken met eventueel wat kleine aanpassingen.

http://actionsportgames.com/files/files/ecom/products/Exploded-drawings/18409_Exploded.pdf

Alleen waarom zou je em willen vervangen voor een RS versie?

En onderdelen zouden te bestellen moeten zijn via iedere gelicenseerde ASG dealer, voor zover ik weet hebben we hier in Nederland alleen Unit13, dus gewoon een berichtje doen met welk onderdeel je nodig hebt en dan bestellen zij het voor je. Wachttijd kan geloof ik momenteel best wel oplopen, vanwege leveringsproblemen vanuit ASG.
 
  • Leuk
Waarderingen: SpiritofFreedom
De reden waarom ik hem wil vervangen voor een rs slide stop is omdat de slide stop van asg nogal van slap metaal gemaakt is waardoor hij dus snel zijn vorm kwijt raakt en geen grip meer heeft op de slide.

Heel erg bedankt voor je antwoord!
ik ga ff kijken of ik dan iets kan regelen met unit13
 
Mocht het nou niet lukken via Unit13, dan kan ik je airsofteire.com ook aanraden, ze zitten dan wel in ierland, maar ze hebben mij al vaak genoeg uit de brand geholpen met ASG onderdelen