@Rebelattack als je dus je replica op zijn kop houd en wat bb's in je hop up laat vallen dan dienen die dus afgeschoten te worden door de barrel heen? Ik dacht dat je het dan nog wel dicht moest houden met je vinger ofzo, omdat dus ook weer terug kunnen schieten, je magwell in?
Ik heb een "projectje" wat dat iig doet.
Kortom: bb;s in je hop up laten vallen, afsluiten met je vinger. Doe ik dat niet dan schieten ze gewoon weer de magwell / magazijn ruimte terug in en niet de barrel uit.
In principe hoort, bij een compleet optimaal systeem, de nozzle geen lucht terug te blazen door de feed tube, want dan sluit hij dus niet 100% af met de bucking. Een zelfde test is wanneer je dry fired maar dan een papiertje op de feed tube legt, deze hoort dan ook niet te worden weg geblazen. In dat geval sluiten of de feed lips niet goed af of is de nozzle te kort.
Edit: Wat ook nog heel soms mogelijk is, is dat de piston eerder wordt los gelaten dan dat de nozzle naar voren staat, maar dat hoort in principe niet te gebeuren gezien je dan consistente verlies op je FPS en daardoor weer het aanbrengen van de hop.
Laatst bewerkt: