V Voormalig-Forumlid-161220 Well-Known Member 15 feb 2016 5.221 2.538 Trophies 21 21 apr 2020 #21 quazoosl zei: Waar tref je die aan? Ik zie in veiligheidsregelement alleen een ROF beperking van 4 rps single shot bij DMR 1.7Joule (en bolt action bij 2.3J) Klik om te vergroten... Zal geen regel zijn vanuit de NABV, maar een aparte regel voor een enkele orga of veld. Waarderingen: RicoG
quazoosl zei: Waar tref je die aan? Ik zie in veiligheidsregelement alleen een ROF beperking van 4 rps single shot bij DMR 1.7Joule (en bolt action bij 2.3J) Klik om te vergroten... Zal geen regel zijn vanuit de NABV, maar een aparte regel voor een enkele orga of veld.
R RicoG Member 11 apr 2016 18 8 Trophies 2 22 apr 2020 #22 Rebelattack zei: Zal geen regel zijn vanuit de NABV, maar een aparte regel voor een enkele orga of veld. Klik om te vergroten... Dit inderdaad. Er is 1 organisatie die als er geklaagd word controleerd op ROF. Als die gene hooger als 21 rps schiet moet hij semi verder. Lijkt me dus dat als je normaal omgaat met je apparatuur op een humane manier dat je probleemloos moet kunnen spelen.
Rebelattack zei: Zal geen regel zijn vanuit de NABV, maar een aparte regel voor een enkele orga of veld. Klik om te vergroten... Dit inderdaad. Er is 1 organisatie die als er geklaagd word controleerd op ROF. Als die gene hooger als 21 rps schiet moet hij semi verder. Lijkt me dus dat als je normaal omgaat met je apparatuur op een humane manier dat je probleemloos moet kunnen spelen.