Van het verbod in artikel 13, eerste lid, van de wet wordt vrijstelling verleend voor het overdragen, voorhanden hebben en vervoeren van airsoftapparaten voor de beoefening van de airsoftsport in verenigingsverband aan personen die ten minste de leeftijd van achttien jaar hebben bereikt en door middel van een bewijs van lidmaatschap kunnen aantonen lid te zijn van een door de Minister erkende airsoftvereniging.
Van het verbod in artikel 13, eerste lid, van de wet wordt vrijstelling verleend voor het voorhanden hebben van airsoftapparaten voor de beoefening van de airsoftsport in verenigingsverband aan personen die ten minste de leeftijd van achttien jaar hebben bereikt en door middel van:
- a.een bewijs van voorlopig lidmaatschap kunnen aantonen aspirant-lid te zijn van de airsoftvereniging, bedoeld in artikel 17a, eerste lid, of
- b.een bewijs kunnen aantonen door de airsoftvereniging, bedoeld in artikel 17a, eerste lid, als introducé te zijn aangewezen.
Ik zou aannemen dat kroeskoppie's redenatie klopt maar heb geen idee of dat idd ergens in de regels staat.
Het lijkt me ook niet legaal omdat je zoals koppie zegt; illegale goederen koopt. Alleen maak jij m in 1x legaal, een soort replica witwas praktijk
Ik meen mij te herrinneren dat het ook opgenomen stond in het NABV regelement, al kan ik het daar moeizaam terug vinden.
we moeten nou niet te krampachtig gaan lopen doen over speelgoed wat in heel europa vrij te koop is
jij mag dat ding in belgie kopen want JIJ heb NABV pas het gaat om jouw dat jij legaal bezig bent.
we moeten nou niet te krampachtig gaan lopen doen over speelgoed wat in heel europa vrij te koop is
jij mag dat ding in belgie kopen want JIJ heb NABV pas het gaat om jouw dat jij legaal bezig bent.