Replica tweedehands uit buitenland

Tactical Bear

Well-Known Member
24 apr 2017
482
575
Trophies
26
Dag mannen,

Vraagje voor de kenners @Rebelattack moet dit wel weer weten :p

Ik heb m'n zinnen gezet op een FNX45 van Cybergun. Nu is hij niet €200 en zag hem op een 2ehands site in Engeland voor £80 staan.

Nu is mijn vraag, hoe word dat gedaan? Kan hij dit gewoon opsturen mocht ik hem overnemen van hem? Doet hij dan net zoals bedrijven uit het buitenland het NABV lidmaatschap erbij?

Toffe replica!

Ik zou idd gewoon de nabv pas kopie opsturen en verlangen dat die erbij word gedaan. Laat t m ook op de doos aangeven en in een enveloppe op de doos doen. Dat vind ik altijd een nette oplossing van gunfire.

Het is in die zin gewoon hetzelfde als dat je bij een shop koopt. Maakt niet uit waar je replica vandaan komt, als de douane maar kan zien dat je m mag hebben.

Goede vraag!

Zou het idd zo oppakken als Jan zegt en uiteraard de verkoper vragen de replica discreet te verzenden, zodat aan de buitenkant van het pakket niet te zien is dat het om een replica gaat.

Ben benieuwd naar je ervaring!

Succes!

Groet,
Peter

• Leuk
Waarderingen: Jan
Ik heb een tm mp5 uit belgie.. hop, nabv kopietje er bij en op de post. Geen probleem..

• Leuk
Waarderingen: Jan
Het is al genoemd maar probeer de verzendwijze te hanteren die de grotere webshops ook hanteren. Dan zit je altijd goed.