Replica verkoop zonder nabv

• Onderwerp starter Onderwerp starter Elax
  • Startdatum Startdatum

Elax

New Member
3 nov 2018
2
0
Trophies
1
Goedendag Allen, ik heb hier een account aangemaakt omdat ik met een vraag zit, ik heb in het verleden een nabv pas gehad maar ik ben gestopt met de Hobbie, mijn vraag is: hoe kan ik mijn replicas verkopen zonder in de problemen te komen?

Je hebt 3 opties

1.Door ze onder te brengen bij iemand met nabv.
2.door zelf weer lid te worden van nabv.
3. Shurguard huren in buitenland.

Zou het hier gewoon op marktplaats zetten.
Mocht het een goedkope replica dan in stukken de kliko in.
Officieel moet je het inleveren op het politiebureau maar daar zijn ze er niet blij mee, zeker als je geen nabv bent.

Ik adviseer je ze zsm onder te breng op een legale plek (bij iemand met nabv), of ze te vernietigen. Ik zou er als ik jouw was in ieder geval niet zo openlijk mee rondlopen in ieder geval.

Het is een misdrijf die ik liever niet op mijn strafblad zou willen hebben, verboden wapenbezit.

• Leuk
Waarderingen: JWieleman
Dit is een beetje vragen om problemen. Ik zou inderdaad snel schakelen als ik jou was...

Lidmaatschap gaat per jaar, dus ik begrijp dat je ze dus al minstens 11 maanden zonder pas in huis hebt liggen?
Dusja, zo snel mogelijk bij iemand met een pas brengen of gelijk zelf weer lid te worden. Tuurlijk zal de politie niet zomaar op de stoep staan, maar het is wel een vergrijp die niet even gedaan is met een dagje vuilnis prikken.