Replica voor beginners

24 nov 2018
6
1
Trophies
3
Hallo!

Zoals de titel zegt, ben ik een beginner op zoek naar zijn eerste airsoft replica.
Ik heb al wat onderzoek gedaan, maar kon niet echt goede richtlijnen vinden.

Zijn er bepaalde dingen waar je moet oppassen? Prijs, model, schiet mechanisme.

Heb je een idee wat van soort replica je mooi vind? Vanuit daar kunnen we je vast verder helpen!

Alles is nogal overweldigend als je net in de sport beland haha, zoveel keuze en nogmeer opties voor de keuze van een replica.

Heb je een idee wat van soort replica je mooi vind? Vanuit daar kunnen we je vast verder helpen!

Alles is nogal overweldigend als je net in de sport beland haha, zoveel keuze en nogmeer opties voor de keuze van een replica.

Keuzes zijn er inderdaad genoeg!

Zelf was ik op zoek naar iets wat valt in de categorie SMG valt (maar over het algemeen heb ik niet echt een favoriet)

Ump, mp5, Scorpion evo, Kriss vector ect..

Misschien is een budget ook wel een goede filter :)

Ik heb toevallig vandaag die SA-A04 binnen gekregen van de black friday sales van gunfire voor backup en om wat mee te spelen qua upgraden. Moet zeggen dat mijn eerste indruk erg goed is. Degelijke externals, voelt strak en schiet best mooi constant op de chrono. Ook is die heerlijk klein, zonder te klein te zijn, erg handzaam. SAEC is ook erg handig natuurlijk.

Enige wat ik ga upgraden voorlopig is flathoppen, (want vindt de specna bucking mwha zover ik nu kon testen), andere barrel erinstoppen die ik nog heb liggen, maar niet noodzakelijk en shimmen, want hij klinkt niet mega lekker zoals bijna elke OOTB replica.

• Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Ik heb al wat onderzoek gedaan, maar kon niet echt goede richtlijnen vinden.

Oef, recht in de schrijvers ego. Had je mijn beginnershandleiding gevonden? Zo ja, wat misde je specifiek? Dan kan ik daar verbetering in brengen.

Om je vraag te beantwoorden, er is echt genoeg keuze in de smg categorie tussen de 100 en 200 euro. Cyma/jg mp5's cyma p90's, cyma bizon's liggen bijvoorbeeld allemaal in die range. Ik adviseer om een mp5 te kopen. v2 gearbox, goede en goedkope magazijnen, redelijke externe opties.

• Leuk
Waarderingen: QuickFix en sherlockzor
Oef, recht in de schrijvers ego. Had je mijn beginnershandleiding gevonden? Zo ja, wat misde je specifiek? Dan kan ik daar verbetering in brengen.

Om je vraag te beantwoorden, er is echt genoeg keuze in de smg categorie tussen de 100 en 200 euro. Cyma/jg mp5's cyma p90's, cyma bizon's liggen bijvoorbeeld allemaal in die range. Ik adviseer om een mp5 te kopen. v2 gearbox, goede en goedkope magazijnen, redelijke externe opties.

Ik had je handleiding inderdaad door gelezen!
Heel veel van de info gaat zeker goed van pas komen!
Wat ik zelf miste is een handleiding voor een apparaat aanschaffen. Je noemt een paar apparaten die je zou aanraden, maar niet waarom deze goed zijn of waar je naar moet kijken als je een apparaat zoekt.
Dat is waar ik zelf naar op zoek was want dat kon ik tot dusver nog niet vinden.
Als dit iets is wat je alleen met ervaring kan opdoen dan is dat natuurlijk ook goed en ga ik de tips van eerdere berichten nog beter bekijken!

Hij geeft een aantal goede opties, omdat er geen general guide is die je kan gebruiken om te bepalen of een replica goed is. Een voorbeeld is CYMA, dit merk maakt een van de beste budget AK's, maar ondertussen staan hun M4's bekend om hun mindere kwaliteit. Zo zijn er nog vele meerdere voorbeelden. Ik denk dat je het beste modellen kan uitzoeken die je interessant vind en dan te kijken of er reviews over zijn en wat ze over de replica zeggen.