Revelator aka Bas uit Oosterhout NB

revelator

New Member
19 feb 2024
3
0
Hey Airsofters!

Ik ben Bas en 46 jaar. Ik woon in Oosterhout NB.

Vroeger veel aan paintball gedaan. En wil het spelen weer eens oppakken. Airsoft is iets wat mijn zwager nu doet en lijkt mij ook erg leuk om te gaan doen. Ik heb nog geen wapens en outfit. Hier ga ik eerst eens voor rondkijken. Lijkt me leuk om kennis te maken met mede liefhebbers.

Ben benieuwd of er airsofters zijn in omgeving Oosterhout NB. Ook zou ik graag willen weten wat jullie mening is omtrent AEG en GBB. Mijn zwager zweert bij GBB, ik zelf neig naar AEG. Het enige wat me aan AEG tegenhoud is het geluid, maarja als dat alles is ga ik wel naar de schietvereniging om met echte wapens te schieten.

Qua intresse ga ik meer uit naar tactical gameplay,

Tot ziens op het veld!

Gr, Bas aka Revelator
 
een AEG kan ook leuk klinken hoor. Ik persoonlijk vindt mijn AEG wel okey kwa geluid. en een GBBR heeft wel meer onderhoud nodig


video van hoe mijn AEG klinkt (is wel geuprade). In de video hoor je ook een stock AEG (huursetje) en nog wat anderen op de achtergrond
 
Hey Gambit,

Klinkt inderdaad goed! Waar schiet je mee? En wat heb je er aan gedaan? Thanks!
 
Het is een umarex HK416 D V3 met SHS 31K high torque motor, umbrella xforce 6.05 met R-hop inner loop en umbrella xforce hop up en .28 bb's en van de zomer wil ik er nog een eon gate gearbox er in zetten of een umbrella gearbox
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: revelator
Het is een umarex HK416 D V3 met SHS 31K high torque motor, umbrella xforce 6.05 met R-hop inner loop en umbrella xforce hop up en .28 bb's en van de zomer wil ik er nog een eon gate gearbox er in zetten of een umbrella gearbox
Ziet er goed uit! Ik zal mij er eens in verdiepen. Bedankt voor je info!