Risen airsoft

  • Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum
R

Robin2k7

https://www.risenairsoft.nl/showroom/

Voormalig airsoft heaven nu Risen airsoft , leuke locatie en er kan gebruik worden gemaakt van een buitenschietbaan .

Symphatieke mensen op deze plek , misschien voor Jan leuk om een review te maken .

Locatie de Kwakel midden Nederland
 
  • Leuk
Waarderingen: husky en Jan
Binnenkort eens een bezoekje brengen. Ben eerder al naar de Kwakel geweest om mn replica in te schieten - toen het nog airsoft heaven was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Dat meen je, een Airsoft winkel bij mij in het dorp? Had ik toch wat vaker bij het Fort langs moeten gaan...
Kan hierbij meteen aanbieden om bij ze langs te gaan indien iemand wat nodig heeft of wil weten, is letterlijk 5 minuten lopen vanaf mijn huis. :')
 
  • Leuk
Waarderingen: Riley en Robin2k7
En vanavond even langs geweest ivm eerste woensdag open. Klein winkeltje maar voldoende op voorraad om een indruk te krijgen van wat er zoal verkocht wordt. Aardige kerel die graag met je mee denkt, dit keer alleen een OD battlebelt met suspenders gekocht maar volgende keer m'n Hi-Capa mee en eens kijken welke mags ze ervoor kunnen krijgen.
Er staan ook twee tafels waar je aan replica's kunt sleutelen (ook al mogen ze daar officieel niet mee helpen) en meteen op de schietbaan ter plekke kunt testen. Handig voor mensen die hun replica's willen afstellen.

Prijzen zijn voornamelijk afhankelijk van de Pond naar Euro koers op dat moment (veel spullen komen bij Nuprol UK vandaan) maar ze proberen wel rekening te houden met de gemiddelde prijzen bij de concurrentie.

Al met al een prima eerste indruk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Robin2k7
@Robin2k7 enig idee hoe het werkt als ik daar op de schietbaan mijn replica wil uittesten? Moet ik dan voor de NABV een prive evenement aanmaken?
 
Deze winkel bestaat toch al een tijdje? Ik heb er al eens iets van gezien opyoutube. Tenminste dat staat mij bij. Ik ga binnenkort wel eens op bezoek
 
De winkel zelf bestaat inderdaad al een tijdje. Alleen is de naam en eigenaar gewisseld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7