rookie maar dan ook echt newb

otto

Member
22 okt 2018
20
2
Trophies
3
hallo ik ben dus een echte beginner. Ik heb redelijk wat video's gezien en wil wel wat actie een uitlaat klep van de dingen in mijn leven en dat combineren met actie en meer uit mn luie stoel komen dan aleen maar wat zitten staren naar mn T.V. en me aquarium kan ook duur zijn maar er moet conditie komen en ik ben geen hard loper
of fiets fanaat. Waarom lijkt mij dit iets? ik ben 1 keer te paintballen geweest en dat was geweldig! maar om dat dit met real life look-a-like wapens wordt gedaan denk ik dat dit daar wel een schepje boven op doet en mij weer in wat conditie brengt.
 
  • Leuk
Waarderingen: markiemark
Welkom op het forum en misschien wel in de wondere wereld van het airsoften.

Op het forum gebruiken we te term w@pen niet maar gebruiken we AA (Airsoft Apparaat) of replica.
 
  • Leuk
Waarderingen: otto
Welkom op het forum! Er is veel te leren over de wondere wereld van airsoften (prachtig @Boudewijn ). In mijn beginnershandleiding kan je een hoop vinden.

Ik kan je garanderen dat airsoft intensief is, maar of het je conditie echt zal verbeteren betwijfel ik. conditie verbeteren is een zaak van consistent trainen en dat is moeilijk met airsoft. Tenzij je elk weekend op een skirm te vinden bent natuurlijk. Niet dat airsoft geen goede training is hoor, ik persoonlijk vind het altijd heerlijk dat geren, gespring etc, maar je zal meer moeten doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan je garanderen dat airsoft intensief is, maar of het je conditie echt zal verbeteren betwijfel ik. conditie verbeteren is een zaak van consistent trainen en dat is moeilijk met airsoft. Tenzij je elk weekend op een skirm te vinden bent natuurlijk. Niet dat airsoft geen goede training is hoor, ik persoonlijk vind het altijd heerlijk dat geren, gespring etc, maar je zal meer moeten doen.

Haha, dat kan ik beamen. Na mijn eerste skirm heb ik zo'n 5 dagen spierpijn gehad in m'n benen xD
Airsoft is wel een goede motivatie om meer te gaan sporten! En niet je benen vergeten te trainen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: otto
hallo maffo ja ik weet dat er meer is dan alleen schieten en dat is ook de bedoeling. wat ik bedoel is dat ik niet het type ben die op straat 10 kilometer gaat hardlopen of 20 km gaat fietsen. plus het ziet er zeer gaaf uit om te doen lokaties bezoeken senarios na spelen en de guns natuurlijk
 
hallo ik ben dus een echte beginner. Ik heb redelijk wat video's gezien en wil wel wat actie een uitlaat klep van de dingen in mijn leven en dat combineren met actie en meer uit mn luie stoel komen dan aleen maar wat zitten staren naar mn T.V. en me aquarium kan ook duur zijn maar er moet conditie komen en ik ben geen hard loper
of fiets fanaat. Waarom lijkt mij dit iets? ik ben 1 keer te paintballen geweest en dat was geweldig! maar om dat dit met real life look-a-like wapens wordt gedaan denk ik dat dit daar wel een schepje boven op doet en mij weer in wat conditie brengt.

Welkom en veel plezier met je nieuwe geweldige hobby.
 
  • Leuk
Waarderingen: otto