Running the Target 2 september 2016

Arjan

ACN Medic
15 okt 2014
403
188
Trophies
22
Graag wil ik op een vrijdag naar running the Target op 2 september wie gaat mee.

Hmm! Ik kijk even. Heb de dag ervoor een bruiloft als ceremoniemeester en moet de vrijdag werken dus weet niet of t slim is ;)

Bedankt voor het insturen van het event! :D zet alleen nog even de datum in de titel, gek genoeg kan ik dat net niet aanpassen vanaf mn ipad.

Hmm! Ik kijk even. Heb de dag ervoor een bruiloft als ceremoniemeester en moet de vrijdag werken dus weet niet of t slim is ;)

Bedankt voor het insturen van het event! :D zet alleen nog even de datum in de titel, gek genoeg kan ik dat net niet aanpassen vanaf mn ipad.
Done

• Leuk
Waarderingen: Jan
hoi is het mogelijk om mee te gaan als toeschouwer, zoja wat zijn dan de kosten van zoiets en waar speelt het zich af. het lijkt me leuk om ervaring op te doen en te zien wat er allemaal gebeurt.

Hoi Basjan, Deze locatie bevindt zich indoor. De kosten voor als toeschouwer weet ik niet zo maar om te spelen was het max 30 euro. Om je een eerste indruk te geven hoe of wat heb ik een verhaaltje geschreven over mijn eerste keer. Let wel dit was een privé event van ACN waarbij de eigenaar een scenario had bedacht. Maar het geeft je wel een bepaalde indruk.

Eerste ervaring RTT

Lekker we gaan met ACN naar RTT heb er zin dus effe aanmelden op het forum en dan toegevoegd worden bij de whats-app groep.
Heel de week al spanning in me lichaam voor het onbekende wat nog moet gaan komen. Heel de week al leuke berichten gehad van Michiel die ons instructies gaf vandaag weer een nieuwe instructie 5 min voor aanvang klaar zijn voor actie oh ja rekening houden met MID en realcaps dussss. Even checken hoelang ik erop rij dus om 8:30 aan rijden om daar om 10:30 er zeker te zijn. De rest van de dag net als anders, werken en gezellig met de kinderen leuke dingen doen. Vandaag vrijdag: spanning in het lichaam al bij het opstaan even een paar uur werken en daarna nog even langs de winkel om m`n batterijen op te halen. Lekker frietjes gegeten met de kinderen en nu begint het echte werk: Tas in pakken gewone kleren voor de terugweg Schoenen sokken zwarte broek bril handschoenen balaclava holster en shirt tacticalbelt met pouches erop camel bag oh ja meshmask voor Gertjan niet vergeten. Fles water vullen eten maken voor de dag, magazijnen vullen tot 30 BB naaaa wat extra zakjes met 30 BB voor het geval. Replica’s pakken en checken accu’s opladen. Denk dat ik het nu wel heb. K*T Michiel app weer: in burger aankomen en toch zorgen dat we in 5 min in actie kunnen komen. Wat nu weer Michiel app weer aankomst ETA 12:00 i.p.v. 11:00. Oké, scheelt weer een uur langer slapen eerst maar Deny appen dat we een uur later elkaar zien en nu naar bed. Kan niet slapen de spanning slaat toe tot ruim 1 uur liggen draaien en whatsappen even vlug nog een portofoon voorstel gedaan. 06:00 D-Day al vroeg wakker van de spanning Michiel is ook al op zie ik in de whats app groep. Batterijen nog even bijladen burgerkleding maar aandoen en dan op naar de koffie lekker met FP en whatsappen en wachten tot we kunnen aanrijden naar het verzamelpunt. Zo snel nog geld gehaald en getankt nu onderweg naar de MC Donalds Geldermalsen waar ik Deny op pik om door te gaan naar RTT. Bij de McDonalds aan gekomen effe nog wat gegeten he een WhatsApp van Deny die vraagt waar ik ben. Even later komt hij ook de McDonalds binnen en besteld wat. 10 min later laden we zijn spullen over in mijn wagen en rijden we naar Den Haag. Onderweg praten we wat en checken we de Whats app groep op eventuele onzin gesprekken en of Michiel niet toch wat heeft gewijzigd. Bij RTT aangekomen verwachten we dat we de eerste zouden de zijn maar Frank-Peter Jan Leon Olivier en Wesley zijn er al. Binnen 20 min is de rest ook aanwezig en we wachten tot dat de Deur van RTT open gaat en Raf ons verzoekt onze spullen binnen te leggen en te verzamelen in de kantine. Daar aangekomen Stelt Raf zijn eigen voor en legt uit wat we gaan doen vandaag. Scenario 1 verdachte in pand aanwezig vuurgevaarlijk moet aangehouden worden heeft Intel voor verder verloop van de dag Oh ja loopt ook nog een verdachte persoon rond weten niet wie wat of hoe zoeken en aanhouden of neutraliseren. We zouden 5 min de tijd krijgen om ons klaar te maken. Oké, daar gaan we dan. Mijn adrenaline stijgt, Ik loop naar de safety pak mijn spullen en doe ze aan en om pak mijn replica en zie dat ik een pin ben vergeten om iets vast te zetten, dan maar zonder en ik denk steeds ik heb te weinig bb`s. De teams worden gemaakt ik zit in team 3 als ondersteuning van de andere teams. Oké, 1 2 3 en go team 1 gaat links Team 2 gaat rechts en wij wachten even tot we nodig zijn. Nog geen 2 min later verdachte aangehouden onderweg naar OPS, dan melding verdacht persoon vuurgevaarlijk en ja hoor ook die wordt uitgeschakeld. We worden weer bijeen geroepen en moeten een linie opstellen om de situatie te controleren. In Ops wordt de verdachte ondervraagd.
Toch maar effe eens kijken.
Intussen zakt mijn adrenaline naar een rustig niveau. Niet veel later worden we verzocht om naar de kantine te gaan, dus onze spullen weg te leggen en we wachtte in de kantine. We krijgen te horen dat we naar de boulevard moeten van Kijkduin daar zijn 2 verdachte gespot we moeten ze volgen en proberen af te luisteren. Gelijk de adrenaline weer om hoog, snel autosleutels gepakt en met 3 auto`s richting Kijkduin, onderweg krijgen we Intel over de 2 personen voor namelijk foto`s. Bij de boulevard aangekomen verdelen we ons in groepjes van 2 en lopen verschillende kanten op Jasper en ik lopen eerst door de winkel centrum en daarna besluiten we om boven op de boulevard te lopen. Daar aangekomen klere wat een koude wind. We kijken eerst even naar de zee en daarna besluiten we terug te lopen naar de draaimolen die aan het begin stond. In eens zie ik iemand zitten op een bankje de spanning stijgt in mij en meld dit via WhatsApp we lopen door en gaan opzoek naar de andere verdachte. Ik moet pissen en loop naar het openbare toilet. Als ik klaar ben zie ik ineens dat de 2 verdachte zich bewegen naar de parkeer plaats meld dit aan Jasper en we gaan achter ze aan. Op de parkeer plaats aangekomen krijgen we te horen dat de 2 zijn vertrokken in een auto dus vlug er achteraan. Gelukkig zit er al een auto achter hun. We besluiten een groot deel van de route hun in te halen maar ik besluit dat we ons in de buurt van RTT gaan opstellen om hun te kunnen spotten. Onder tussen krijgen we bericht dat de eerste verdachte het pand heeft overgenomen en versterking heeft opgetrommeld. K*T wat nu weer denk ik. Bij RTT aangekomen Ja hoor pand is overgenomen dus snel spullen maken en een kleine globale plan. Weer de zelfde drie groepen. 1 2 3 Go eerste groep gaat links groep 2 gaat rechts en wij gaan door het midden en hebben al snel contact. Van binnen stuiter ik maar ga door opeens een kamer ik ga als twee naar binnen en ga links en zie een verdachte we schieten tegelijk en allebei gehit. Medic roep ik en niks komt weer een groep binnen en vegen de kamer verder schoon. Onder tussen wordt ik geheald en ga verder met mijn groep. We stuiten op een gang en besluiten deze te schoon te vegen bijna gecleard nog alleen de hoek en dan in eens hit hit hit (ik denk wat nee niet nu) en hit onze groep ligt er uit. Het duurt even en we worden geheald door Raf en besluiten met 4 man de rest op te rollen en de rest schoon te vegen Dan in eens een fluit signaal sta ondertussen nog steeds te stuiteren van de spanning maar het wordt wat rustiger. We gaan wat eten en drinken en even bespreken wat er wel en niet goed ging met Raf en de tegen spelers. Al met al wat een toffe dag vandaag. Hier laat ik het bij wat mij betreft Vond het een toffe dag veel geleerd en voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Mede na aanleiding van deze review al een aantal keer gespeeld bij RTT.
Erg leuke veld met leuke spelers. Door het modulaire systeem al op verschillende veld indelingen gespeeld. Daar spelen blijft erg uitdagend. Na een stukje praktijkleer het geen toepassen in verschillende scenario's.
kortom erg uitdagen en vernieuwd. heeft mijn prestaties op het airsoft veld zowel binnen als buiten erg verbreed.
Zeker voor herhaling vatbaar.

• Leuk
Waarderingen: Jan