SA-H01 magazijnen

Update:
Afgelopen donderdag bij AirsoftInc geweest. Hier heb ik een aantal magazijn gepast waaronder de G&G midcaps en VFC midcaps. Deze laatste passen uitstekend, maar waren nogal prijzig en niet helemaa mijn smaak. De G&G midcaps zaten er ook redelijk goed in (na een klap erop te geven). Hierbij was alleen het feeden niet zo goed.

Vandaag wezen klussen aan mijn replica en magazijnen. Ik had een tijd geleden 5 magazijnen van Airsoft Systems besteld bij GunFire. Vandaag kwam ik erachter dat het opstaande randje aan de zijkant ervoor zorgde dat het magazijn net niet ver genoeg ging. Ik heb de zijkant glad gemaakt met een vijl. Dit bleek deels te werken. De magazijnen zijn ook redelijk smal. Ik heb daarom de binnenkant waar mijn magazijn in gaat geducttaped. Uiteraard niet ideaal, maar ik kan weer spelen!

Overigens nog niet getest hoe ze feeden. Maar dat moet wel goedkomen, denk ik.

Zelf wacht ik nu geduldig af wanneer de Specna Arms magazijnen weer eens op voorraad zijn.
 
Wat een gedoe allemaal joh.
Als zoiets bij mij gebeurt dan ben ik er gelijk klaar mee. Moet wel een hele fijne replica zijn :)
 
  • Leuk
Waarderingen: qlymax
Ik ben verknocht aan dit model. Ook geen zin om hem weer terug te sturen naar GunFire. Daarentegen vind ik het zelf ook wel leuk beetje te knutselen ;)