Sadiek, even voorstellen

Sadiek

Well-Known Member
22 jul 2016
509
392
Trophies
22
Hallo allemaal ik zal mijzelf even kort voorstellen,
Mijn naam is Rick, 28 jaar oud en ik kom uit de buurt van Hilversum.

Kwa hobby's heb ik vroeger veel met RC Driften gedaan en tegenwoordig race ik zelf met mijn eigen auto op amateur niveau / trackdays. En als er geen racen is speel ik graag een potje battlefield.

Een aantal maanden terug heb ik tijdens een bedrijfsuitje fysiek kennis gemaakt met airsoften en was eigenlijk meteen al verkocht. Sindsdien lees ik al zo nu en dan mee op diverse fora, maar is het er nog altijd niet van gekomen om ook zelf te gaan beginnen.

Tot nu! Begin deze week aangemeld bij de NABV, nu alleen nog even wachten op m'n VOG en pas en dan mijn eerste replica gaan halen.

Ben verder al druk bezig met het uitzoeken en samenstellen van m'n gear.

Zo heb ik o.a. de volgende dingen op het oog:

MMV vest van Invader Gear,
Raptor brill van Swiss Eye,
pouches/masker/waterzak/holster/handschoenen bij taiwangun vandaan,
Com-Bat replica koffer

En kwa replica een CAA M4 en een Socom Gear 1911

Ik ben alleen nog opzoek naar een paar goeie mid-caps, heeft iemand daar nog tips en/of adviezen voor?

Nu heb ik gelezen dat als je replica's online besteld, dat je deze altijd naar het adres moet laten sturen wat op je NABV pas staat. Maar hoe zit dat met gear? Kan ik dat bijv ook gewoon naar mijn werk laten opsturen? (even uitgaande dat werk dat ok vind natuurlijk) Of hoe doen jullie dat?

Nou dat was het voor nu wel zo'n beetje. Hopelijk kan ik binnenkort een keertje bij jullie aanhaken voor mijn eerste skirm.

Hoi rick,

Welkom bij de familie van het airsoften zou ik zeggen ;). Ik zie dat je ook een keer het hebt gedaan en je laat zeker zien dat je enthousiast ben :)

Verder is het geen wat je kiest om mee te beginnen prima maar miss is het een idee om voor de zekerheid een paar replica's uit te proberen in een winkel als je een pasje hebt :)

om effe terug te komen op je vraag nr 1 klopt je moet hem altijd sturen naar het adres wat op je nabv pas staat! of iemand anders die een nabv pas heeft.

met gear mags en de hele mickmak mag je het letterlijk opsturen waar naar toe je het wilt zelfs al is het africa en je moet voor je werk in africa zijn :P

Ik heb letterlijk geshopt bij mn huisgenoten ,militracs ,leger dump en bij qtac voor alles :)

Hoop dat je hier wat aan hebt :)

Welcome to the forum and to this sport as well.
For gears from inside European Union you don't need NABV pas (but out of bounds the MTV vest-airsoft) it may take a while at clearing agency or maybe not.
For kwa replica if you imported from U.S it will take good hosting at clearing agency, two or even three weeks and you will be asked to NABV pas.

Welkom!

Even googlen op "begadi" daar hebben ze goede midcaps voor ongv 8 euro per stuk. Werken prima! Aantal uit ons team gebruiken ze op allemaal verschillende replica's :)

Beetje laat (vakantie), maar welgemeend welkom :smile:
Kennis, ervaring en vriend(schapp)elijkheid plenty op het forum en verslaving gegarandeerd

Nice! Welkom :D

RC Driften en nu in het echt! Ik hoop dat je op je RC controller een stuurtje had ;) Dan is het makkelijk overstappen.

Mags; ik heb sinds kort MAG midcaps die het nu nog prima doen (1x mee geskirmed) maar wel heel los zitten. Moest ze met klittenband wat beter laten pakken. Bij een paar vrienden vallen ze er zelfs uit. Maar ik moet zelf specifiek die metalen look hebben. Amoeba mags feeden ook als een trein bij zowat iedereen die ze heeft. Dus daar zou ik zeker voor gaan als je niet voor een bepaalde look wilt gaan.

Jan;24477 zei:
Nice! Welkom :D

RC Driften en nu in het echt! Ik hoop dat je op je RC controller een stuurtje had ;) Dan is het makkelijk overstappen.

Mags; ik heb sinds kort MAG midcaps die het nu nog prima doen (1x mee geskirmed) maar wel heel los zitten. Moest ze met klittenband wat beter laten pakken. Bij een paar vrienden vallen ze er zelfs uit. Maar ik moet zelf specifiek die metalen look hebben. Amoeba mags feeden ook als een trein bij zowat iedereen die ze heeft. Dus daar zou ik zeker voor gaan als je niet voor een bepaalde look wilt gaan.

Haha, naja in t echt drift ik niet. Wat ik tot op heden heb gedaan is Time Attack. Daarbij draait het erom wie de snelste ronde tijd neer kan zetten. Dus je racet niet direct tegen elkaar, maar tegen de klok.

Wat betreft de mid-caps. Ik heb inmiddels 6 Amoeba mid-caps besteld bij bunker 501. Vanaf 6 stuks zijn ze daar net onder de 9 euro p/st en met 6 stuks zit je net over de 50 euro en dat betekend daar gratis verzenden :tongue:

aaah tof! Ben je dan niet bang een keer van de baan te vliegen en je auto kapot te rijden? Of heb je een losse auto voor je race hobbie?

Goede keuze! Zoals ik zei had ik feed problemen en die amoeba's deden het daar perfect! Alleen de stijl paste niet bij mij.

Jan;24641 zei:
aaah tof! Ben je dan niet bang een keer van de baan te vliegen en je auto kapot te rijden? Of heb je een losse auto voor je race hobbie?

uhm... o:)

10333825_1436398749951612_5924701571462019042_o.jpg

Maar ik heb inderdaad een aparte auto voor t racen. Ding is ook niet echt meer comfortabel voor op straat, al kan/mag het nog wel.

Hier nog een plaatje zonder overstekend grind:
1412618_1416561315268689_919311798_o.jpg

Oh wauw wat vet! Toffe foto's man :D Die hobbie zal je ook genoeg adrenaline opleveren gok ik zo!