Scope vs kleding

@Roelof Volgens mij zijn die broeken wel weer wat prijziger. Ik heb zelf kniebeschermers die ik voor mn werk gebruik die echt prima werken. Ik heb er al aardig wat kilometers mee moeten rennen, marsen, vliegen, duiken en weer opstaan. Maar ze snijden niet en glijden niet van je knie af tijdens bewegingen (wat ook heel hinderlijk is). Ik zal is kijken of ik kan vinden waar ik die vandaan heb..

@Roelof Bedoel je dan dit soort broeken: http://www.tacticalairsoftgear.nl/invader-gear-predator-atp-multicam-combat-pants.html ?

Zijn deze kniebeschermers goed genoeg om je knieen te beschermen? De beschermers zien er namelijk aardig dun uit. Verder lees ik wel dat ze goed verstelbaar zijn qua hoogte. 

Bedankt voor de tip in iedergeval!

@John Doe Als je de link zou kunnen vinden zou dat super zijn, dan kan ik overwegen welke keuze ik zal gaan maken!

Mmm, heeft iemand ervaring met de kleding van invader gear? Ik ben 2 meter lang en slank en na het meten van alle punten kan ik concluderen dat alle maten niet passen. Weet iemand of er een zoom inzit die je er eventueel uit kan halen om hem nog wat te verlengen?

Ik weet niet hoe je met vervoer zit ofzo maar je zou ook bij airsoftheaven kunnen kijken, hij heeft een showroom in het fort in de kwakel en daar kan je kleding passen etc.

@John Snow

Ja die broeken. Ze zijn inderdaad wat dun maar beschermen prima. Plus omdat ze zo dun zijn geven ze je meer stabiliteit.

John snow: ik heb voor mijn nieuwe set invader gear broeken en kwam er idd met passen achter dat t one size fits most is. Clawgear heeft airsoft heaven ook en is dus te passen bij hem, en heeft meer (lengte)maten :) wel weer prijziger dan invader gear :(

@John Snow Ik ben zelf 1.89 en Invader Gear past prima.

Ik heb de broek met ingebouwde beschermers en de sluiting van de broekband is van velcro. De rits opent wel uit zichzelf maar daar merk je weinig van, maar ik zou niet "commando" gaan hèhè ;)

Nu ik hier boven lees voelt de broek misschien dun aan maar ik heb er al best mee geskirmt. Ik heb zelf een keer gehad dat een wilde tak mijn knie protector volledig uit mijn broek haalde (velcro) maar die zijn er weer makkelijk in te zetten en de kleding zelf scheurt absoluut niet.

Mijn maat is medium maar ik ben niet zonder de nodige rolletjes.
Artsen noemen het nog wel atletisch maar ik ben zeker niet super slank.

Zoals Jan zei, je kan bij Airsoft Heaven in Fort de kwakel passen naar believen. Ze hebben de meeste merken en wat maten en kunnen je persoonlijk helpen met andere maten inschatten en bestellen als ze die niet hebben

http://www.countrystore.nl/landleven/shop/voor-uw-tuin/knee-pro-ultra-flex-iii-kniebeschermers.html

Dit zijn die kniebeschermers. Ze hebben wel een hoog Terminator gehalte haha ;). Maar ze werken heel goed, daar draait het uiteindelijk om. Veel lui binnen onze Compagnie dragen ze ook en eigenlijk is iedereen er tevreden over. Ze schuren niet, zakken niet af en zijn zacht voor de knie. Zelfs met volledige uitrusting plus tas, krijg ik geen last van mn knie. Ik heb verschillende merken kniebeschermers versleten en deze werken tot nu toe nog het beste.

Moet wel zeggen dat zo'n broek waar de kniebeschermers zelf al inzitten ook niet verkeerd klinkt, die zakken uiteraard ook niet af. Maar daar heb ik zelf geen ervaring mee en kan ik dus geen ordeel over geven.

Bedankt voor alle hulp mensen!

Ik ben van plan komend weekend of volgende week langs airsoft heaven te rijden om hun claw gear beginners set uit te proberen. Kost gelijk veel geld, maar dan heb je ook gelijk goed spul. Op de site zag ik ook dat ze nog wat ruimer in de maten zaten, waardoor het aardig in de buurt komt van mijn lengtes.

Kijk even voor de openingstijden op de website van airsoft heaven. Hij heeft ze wat aangepast ivm de vakantie periode.