Dus inclusief beschermingIk ken alleen de red dots/holo's uit China; ik ben een liefhebber van EOTech (replica) holo's en die uit China hebben een prima prijs/kwaliteitverhouding (± €25 - €35) zeker gezien de "Sneuvelgevoeligheid" (grote kans dat je glas eruit geschoten wordt als je er geen bescherming voor zet).
Ok een zoom heb je binnen denk ik ook niet veel aan?Ja hoor, reflex Reddots voor 11 tot 15 euro inclusief verzendkosten werken prima voor mij.
Zoom scope ben ik wat minder tevreden over. Niet heel helder glas en je moet je oog er echt goed voor positioneren.
Als het goed is niet: ik heb twee soorten beschermingen: een plastic voorzetglaasje en een mesh, maar vooral die mesh is 3 keer niks; het voorzetglaasje (± €5) is in principe prima, maar gebruik ik eigenlijk ook nooit.Dus inclusief bescherming
Binnen en op een gewone assault heb je mijns inziens niets aan een (scope met) zoom.Ok een zoom heb je binnen denk ik ook niet veel aan?
Bedankt!Can confirm, ik en een hele zwik binnenspelers die ik ken, hebben allemaal zo'n 10 - 20 euro chinese knockoff red dot.
Werken prima in mijn optic. ;D
In alle eerlijkheid, niet veel wat er mis aan kan zijn. Zou persoonlijk wel gaan voor een 1 kleur met meerdere standen van velheid (10 oid).
In plaats van de 2 kleuren (groen en rood) met elk maar 5 standen.
Als je dan buiten gaat spelen kun je hem met de 10 standen veller zetten, daar lijkt de 5 standen beperkter in.
Anders zie je de reflectie niet goed in het glaasje, wanneer het goed licht is buiten
Ga ik ff kijken of ik wat vindIk heb zelf een sniperscope gekocht via ali en een C-more style reddot voor m'n indoor replica's en bevallen allebei mega goed! Echt veel waar voor m'n geld!
Ja hoor, reflex Reddots voor 11 tot 15 euro inclusief verzendkosten werken prima voor mij.