Semi-nieuw lid maar al lange tijd airsofter

Johnvdven

New Member
27 dec 2017
1
1
Trophies
3
Beste Leden,

Profiel: John, 20, Student, Airsofter en Reiziger

Tweeenhalve jaar geleden ben ik begonnen met de prachtige hobby Airsoft. Toendertijd werd ik ontzettend geinspireerd door Scoutthedoggie, waar ik de filmpjes nog steeds van kijk. Lange tijd heb ik ook genoten van de sport, en zeker na de overstap op lenzen werd de sport een stuk leuker. Brillen+goggles en airsoft gaan helaas niet goed samen en dat maakte het voor mij in het begin moeilijk.

In de tussentijd heb ik het steeds drukker met school gekregen en mag ik binnenkort gaan afstuderen. Hoe leuk de hobby ook is, heb ik hier steeds minder tijd voor. Vandaar dat ik helaas ga stoppen met de hobby. Echter blijf ik wel de sport volgen op Sociale Media kanalen. Wellicht dat ik in de toekomst weer terugkom, maar voor nu is het eventjes klaar.

Ik wens iedereen alvast een ontzettend gaaf 2018, mag er veel geairsoft worden en mag de hobby nog groter en bekender worden (in een goede zin).

Dank voor het lezen,

John

ps. Voorheen heette ik John Snow, alleen ben ik hier al de gegevens van vergeten (domdom)

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom!

Wat jammer dat je er minder tijd voor hebt. succes met afstuderen en wie weet komen we elkaar tegen in de toekomst

Welkom!

Jammer dat je moet gaan stoppen met de sport :( Maar slim om " even" wat tijd te nemen voor je afstuderen. Kan nooit kwaad. Dan begin je gewoon weer daarna toch?

Jammer dat je er geen tijd voor kunt vinden! Wellicht tot in de toekomst op het veld, als de tijd er is! ;)