Shields! Wat nu?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mika
  • Startdatum Startdatum
Ik volg dit topic nu effe en idd tornados erin en je bent ready 2 go.

Mijn ervaring bij rsl is dat als je speelt met een shield de tegenpartij er ook een heeft en dan zijn er marshals op de chocke points mocht het te erg worden dan mag beide teams de shields in leveren en de shield gebruiker moet het doen met een enkel schot replica als een pistol.

Mocht diegene afgetikt worden dan mag hij lekker teruglopen met schild naar de spawn en opnieuw beginnen. Opzich niet slecht toch

Ik volg dit topic nu effe en idd tornados erin en je bent ready 2 go.

Mijn ervaring bij rsl is dat als je speelt met een shield de tegenpartij er ook een heeft en dan zijn er marshals op de chocke points mocht het te erg worden dan mag beide teams de shields in leveren en de shield gebruiker moet het doen met een enkel schot replica als een pistol.

Mocht diegene afgetikt worden dan mag hij lekker teruglopen met schild naar de spawn en opnieuw beginnen. Opzich niet slecht toch

Ik verwacht dat de schilden dan van de organisatie zijn, en beide teams er 1 krijgen. Niet van een speler / team.

Daarbij heeft een shield in een woodland area veel minder voordeel dan in een krappe CQB omgeving, omdat je veel meer hoeken op de persoon er achter hebt.

Klopt in cqb horen ze naar mijn mening ook niet maar ik skip wel nu arnhem en zn cqb arena nu ik dit weet

Wel suf dat je 25euro betaald en je niet waar voor je geld krijgt

Wat er al gezegd is, mu de granaten ook mogen is het makkelijker te counteren.

In woodland is een schild niet heel nuttig, totdat je een gebouw oid gaat breachen. Of een rush doet met schild voorop. Werkt soms bijzonder intimiderend.

Wel jammer van het slechte gebruik door sommige mensen. Ik heb ze zelf ook wel eens gebruikt maar dan alleen zoals ze in het echt zijn. Had er een naar Belgie meegenomen, maar wel en echte van 9 kilo met alles erop en eraan. Er werd niet geklaagd omdat ik geen stukje plexiglas voor mijn hoofd hield. En iedereen wilde even voelen, wat ook wel erg grappig was.

Ik ben van mening dat wanneer ze ergens mogen worden gebruikt het duidelijk moet zijn gemaakt dmv een briefing hoe het werkt. Dan is het geen verrassing wanneer de situatie zich voordoet. Of alle orgas zouden in hun regelementen cq huisregels gewoon moeten zetten wat wel en niet is toegestaan. Dan kan iedereen van tevoren zien of en hoe ze hun tornados, schilden, IEDs etc in mogen zetten en waaraan ze moeten voldoen.

Volgende keer een 1 bij 2 plexiglas plaat mee nemen en voor de trap zetten. Handvat er op en roepen dat je ook een schild hebt ;)