Shimming (Pinion to Bevel)

Rebel attack; Rustaaaagh! We willen hier een open en vriendelijke sfeer en dat soort reacties hoort daar niet bij. Feedback krijgen hoort erbij.

@Jan kritiek of feedback heb ik niks aan als er geen tips worden gegeven of werkelijk feedback, waardoor ik het kan verbeteren. Hoe hij het vindt klinken daar heb ik weinig aan omdat iedereen het geluid net wat anders kan ervaren en naar mijn mening zit er in het geluid tussen de video van maekiii en de mijne weinig verschil zit, zeker als de upper receiver eraf is. Daarom zie ik dan ook graag tegemoet hoe het bij hem klinkt zodat ik vergelijkingsmateriaal heb. Daar heb ik meer aan dan een opmerking die mij niet verder brengt en lichtelijk irriteert. Ook niet gek als een persoon er een boel tijd instopt om dan alleen een onaardige comment te krijgen van iemand die ik niet ken en ook niet probeert andere te helpen.

Daarnaast zie ik niet wat er mis is met mijn comment, dat is dan mogelijk hoe jij het leest, want het was een vraag meer niet.

@Rebelattack Allright! Met je uitleg snap ik wat je bedoelt. Je reactie kwam op mij over als in "Oh kijk aan! Iemand die het denkt beter te weten, nou laat maar zien dan!"

Ik snap dat je er veel tijd en moeite in hebt gestoken en vindt het echt tof dat je het op ons forum hebt geplaatst! Kudo's daarvoor.

Dan is dat net een ongelukkige reactie die verkeerd opgevat kan worden.

Jan;22359 zei:
@Rebelattack Allright! Met je uitleg snap ik wat je bedoelt. Je reactie kwam op mij over als in "Oh kijk aan! Iemand die het denkt beter te weten, nou laat maar zien dan!"

Ik snap dat je er veel tijd en moeite in hebt gestoken en vindt het echt tof dat je het op ons forum hebt geplaatst! Kudo's daarvoor.

Dan is dat net een ongelukkige reactie die verkeerd opgevat kan worden.

Andere hadden mij gemeld dat het antwoord ook geïrriteerd op hun over kwam dus ik kan begrijpen dat het misschien iets genuanceerder had kunnen worden geschreven zodat het wat aardiger over kwam.

@Rebelattack je zult moeten accepteren dat er commentaar gegeven wordt waar je niets aan hebt. Thats life, deal with it. Ieder heeft zo zijn mening en die zul je moeten accepteren.

Zoals eerder gezegd; leuk geschreven en erg nuttig.

Succes er mee! Doei

@Doron, wat kortaf, blijkbaar ben je niet bereid om het te delen, zodat ik het kan verbeteren? Ik ga niet zo maar iedereens mening accepteren, omdat zij iets vinden, zeker zonder enige onderbouwing waarom. Hopelijk zijn er andere wel bereid om tips of feedback te geven of te discussiëren.

Jammer, graag hoor ik desondanks of het shimmen van je helical gears is gelukt en hoe je ze ervaart qua geluid?