Side arm GBB Co2 of Gas

Crumble

Well-Known Member
23 mei 2017
564
426
Trophies
19
Hi All,

Weer terug van weg geweest, wegens prive zaken tijdje niet op het forum geweest en niet zo met airsoft bezig geweest, maar nu gaan we weer lekker verder :)

Ik wil een side arm gaan aanschaffen die ook te upgraden valt op de lange termijn, maar ook goed out of the box is. Nu zijn er een aantal zaken waar ik niet zeker van ben, die ik dus eerst uit wil zoeken voor ik op het kopen van iets over ga.

Wat is beter: Gas of Co2? En waarom?? Ik wil wel graag een BlowBack. En vervolgens welke side arms raden jullie aan en waarom. Ik weet wel dat ik geen SA wil die ook een full auto functie heeft. Semi only.

Groet, Sven

Tokyo marui en dan gewoon gas, werken perfect out of the box, hoeft er niks aan te doen en met het juiste gas ook prima mee tijdens de koudere dagen te spelen, heb zelfs met duster gas al in koud weer gespeeld met me TM G17 en no problemos (komt vooral door plastic slide. De meer voorkomende modellen (lees Hicapa en glock) hebben ook zat upgrade onderdelen (intern en extern) voor als je daar later mee bezig wilt houden.

Meeste wat CO2 gebuikt zijn vaak toch niet de meest fantastische merken.

• Leuk
Waarderingen: Crumble
Was al aan het twijfelen over deze. En dan met Nuprol gas en deze magazijnen. Maar ben er nog niet helemaal uit
Pistool is een uitstekende keuze, waarschijnlijk het beste out of the box pistool op de markt
Nuprol 2.0 is gewoon green gas dus niks mis mee
Magazijnen:
De 50 rnd magazijnen zijn zeer lang dus minder makkelijk mee te nemen, brengen het pistool in het holster ook uit balans, magazijn is open en steekt voor de helft uit het pistool en daardoor, zeker in een outdoor omgeving, zeer ontvankelijk voor vuil.
Verder heb je ze ook niet nodig, de standaard magazijnen kunnen al 31 bb's bevatten en dat is ruim voldoende.

• Leuk
Waarderingen: Crumble
Magazijnen:
De 50 rnd magazijnen zijn zeer lang dus minder makkelijk mee te nemen, brengen het pistool in het holster ook uit balans, magazijn is open en steekt voor de helft uit het pistool en daardoor, zeker in een outdoor omgeving, zeer ontvankelijk voor vuil.
Verder heb je ze ook niet nodig, de standaard magazijnen kunnen al 31 bb's bevatten en dat is ruim voldoende.

Heb je een linkje naar de standaard magazijnen? Miss dat iemand een goedkopere vindt dan ik nu heb voor 40 euro per mag?