silencer

Olivier Duijvesteijn

Well-Known Member
7 jan 2019
315
36
Trophies
7
Is er iemand die een silencer o.i.d gebruikt op een m4
ik wil graag de maten weten van een standaard silencer
liefst ff met foto
groet olivier

Er zijn honderden verschillende silencers in allerlei diktes, lengtes en threading.

Voor de rest is een silencer meer een cosmetisch item, barrel extension of kan als tracer worden gebruikt (wanneer deze een tracer unit heeft) en heeft op zich zelf weinig tot geen nut in het stiller maken. Ik zou nooit iemand aanraden hun inner barrel te verlengen gezien het geen enkel toegevoegde waarde heeft.

• Leuk
Waarderingen: QuickFix
Je kunt ff googlen naar jou replica specs. Silencers zijn er in zoveel maten enzv. Gewoon even googlen en je komt er wel uit. Let op. Je hebt wel schroefdraad wat van links naar rechts gaat en van rechts naar links.

Meestal is het bij gewone assault rifles een M14 CCW schroefdraad, maar zoals gezegd eerst controleren want de uitzondering bevestigd de regel.
Kijk voor de lol ook eens naar dit draadje.

Ik heb mijn gbb inner barrel verlengt zodat ik met lagere druk kan spelen (hpa) en toch even hard schieten = minder slijtage.
Kan me voorstellen dat iemand liever inner barrel vervangt dan gearbox open en spring vervangen waardoor je weer meer stress op alles hebt.
Qua accuraat schieten zal het weinig uitmaken