Sinds een paar maanden NABV lid...

Voice

Active Member
11 aug 2017
26
21
Trophies
5
Wegens interesse in outdoor, gear en real steel langzaam de airsoft ingerold. Ik ben 43 jaar en moest nodig een actieve sport gaan doen! Ik ben nu een paar maanden lid en ben langzaam mijn spulletjes aan het verzamelen.

Mijn eerste aankoop was een pret-pakket Walther PPQ. Heerlijke korte AA. Hij hangt nu aan mijn warrior belt in een IMI Defence holster!

Daarna gaan werken aan de loadout en omdat ik nog van niks wist is het een allegaartje geworden, maar dat komt wel goed. Zo heb ik een Pentagon vest met diverse pouches, een Viper broek en speel ik met een cap, shemagh en een mesh masker. Uiteindelijk wil ik naar een volledig muliticam uniform en een beter vest (warrior assault systems) + fast of mich helm (tips?)

Op advies een Specna Arms M4 gekocht omdat die prima werken, universeel zijn en niet al te duur zijn. Vorige week een red dot gekocht van Element (t2) die ik binnenkort ga uitproberen.

Ik heb eigenlijk alleen nog CQB gedaan en dat valt niet mee met alleen iron sights ;-). Het CQB-en is super en heel verslavend. Ik heb alleen nog bij Running the Target gespeeld dus ik kan niet vergelijken, maar ik vind het daar erg gaaf (vooral de Tac Sim). Toch wil ik heel graag naar buiten (outdoor!).

Ook al bezig geweest met knutselen - speel nu met Lipo met deans, maar goed, dat was mijn eerste berichtje over mijn stapjes in de airsoftwereld.

Pewpew
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Xandor
Welkom op dit gezellige forum.

Je zei alleen bij running the target te hebben geskirmd. Woon je daar toevallig in de buurt?
 
  • Leuk
Waarderingen: Voice en BoomSmurf
Bedankt allemaal!

@Boudewijn - Maassluis - niet super in de buurt, maar iets beters dichterbij is er niet helaas. Of wel?
 
Dan woon ik iets dichterbij, maar dan zit je nog steeds in de omgeving van een lading forumgenoten. Zijn de 6e met 17 man uit de regio al carpoolend naar ghosttown gegaan. Schuif een keer aan zal ik zo zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Voice
Welkom op het forum! Running the Target zit voor mij redelijk in de buurt (uurtje ongeveer) :D
 
@Robbie: Rotterdam hier. Liften geen probleem. Gaan binnenkort weer naar A.I., dus welkom. Stuur @Boudewijn effe PM, dan kan hij je aan de groep toevoegen, blijf je op de hoogte
 
@BoomSmurf thanks man. Zit toevallig zometeen weer in Ram :) Heb Boudewijn al in de app, zal hem vragen of hij me toe kan voegen.
Nu die NABV pas en m'n replica nog ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Zit zelf te denken om zat. 26-08 naar Bunkerhill te gaan. Zijn er mensen die daar heen gaan uit deze club?