Skirm 1 Februari CQC central Rotterdam

Eviltwin-NL

Well-Known Member
27 jun 2014
1.733
754
Trophies
18
Hallo luitjes, binnen kort gaan Peter, TwinFromHell en ik naar CQC central, en vragen ons af of er nog meer spelers mee willen.

Korte samenvatting van de locatie:

CQCentral beslaat een grote kelder van een oude fabriek in Rotterdam, en twee verdiepingen in een andere deel van het pand. De kelder bestaat uit meerdere ruimtes, en kamers. In de grotere kamers staan obstakels om achter te schuilen. In de kamers is dit niet nodig. De kamers zijn te bereiken door deuropeningen, maar ook door gaten in de muren.

Voor een volledige review van de ze locatie + foto's, zie het volgende forum:

http://www.airsoftclubnederland.nl/forums/#/discussion/347/cqcentraal-14-september-after-action-report/p1

Aanmeldings procedure voor het evenement van CQC ??

Even een mailtje naar cqcentral@outlook.com met de aanmelding

En het volgende verzoek kregen we erbij:

Hou de Facebookpage in de gaten... Ik zal daar aangeven hoe het loopt met de aanmeldingen en of het doorgaat. Hou er rekening mee dat je je pas meeneemt en je legitimatiebewijs. Je moet ook effe een mailtje sturen naar info@nabv.nl om door te geven dat je bij CQCentral komt spelen...

Max 20 spelers  dus wees er snel bij.

Entree bedraagt  €20

DINGEN DIE JE NIET MOET VERGETEN:

NABV PAS

ID BEWIJS

FAIR PLAY

ZAKEN DIE JE BETER THUIS KUNT LATEN:

SUPPORT AEG'S

SNIPERS (BOLT ACTION)

EBR REPLICA'S (SEMI ONLY 450 FPS)

ZAKEN DIE JE BETER WEL MEE KUNT BRENGEN:

PISTOOL

SHOTGUN

GEZICHT-BESCHERMING

ALLE OVERIGE REPLICA'S (TOT 360 FPS)

FLASHLIGHT

leuke locatie. kun je zondag niet dan kun je je ook aanmelden voor zaterdag. o.a. ik ben er dan bij. maar zoals aangegeven ook hierbij max 20 spelers.

Een klein BUMPje..  Zijn er echt geen anderen die mee willen :P

Deze locatie gaat binnenkort sluiten, dus een volgende kans met ACN vriendjes en vriendinnetjes zit er mogelijk niet in :(

Anders sluiten jullie toch aan bij de zaterdag club :p zie ook hier op forum.

Ik weetniet hoeveel inschrijvingen er al zijn voor zaterdag en/of zondag.

Mij maakt het niets uit, maar ik denk dat de Twins wellicht al iets anders hebben op zaterdag en ik ga waar deze heren gaan. ;)

Zondag komt mij trouwens wel ietsje beter uit, maar als het moet kan het beide. ;)

Ik kan er in de loop van de week wel even een mailtje aan wagen. Anders heb je kans dat beide dagen niet doorgaan. Ik hoef alleen maar te weten wat het aantal aanmeldingen zijn op beide dagen. En dan kijken of We gaan schuiven of niet.

De reden dat wij op Zondag gaan, Is omdat onze oudere broer dan ook gaat. Hij kan wel op zaterdag, maar zijn kameraad niet.

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Nog wat proberen te schuiven Sebas maar het weekend van 31 jan/1 feb gaat me helaas niet lukken. Waardeer de attentie en heel veel plezier natuurlijk, ben erg benieuwd hoe jullie het vonden.

via hun FB zag ik za 9 aanmeldingen (11 nog vrij). voor zondag onbekend stond er niet bij maar kun je zo via hun FB vragen ;).

Nog wat proberen te schuiven Sebas maar het weekend van 31 jan/1 feb gaat me helaas niet lukken. Waardeer de attentie en heel veel plezier natuurlijk, ben erg benieuwd hoe jullie het vonden.

Jammer, volgende keer beter.

kun je zo via hun FB vragen ;).

Dat valt tegen als je geen FB hebt :P

Ik heb ook wel zin om te gaan natuurlijk! Is er toevallig iemand die langs Bilthoven komt? ( ik vind het trouwens echt irritant om iedere keer voor een ride te moeten vragen, hopelijk vinden de mensen op het forum dat niet irritant :P geen rijbewijs enzo (A) )

@Conrex als je met trein van 7.43 gaat naar utreg kun je daar overstappen op de intercity naar r'dam centraal en uitstappen bij R'dam alexander. ik wil je dan best ophalen bij r'dam alexander op de zaterdag. Op zondag is dit niet te doen. je komt dan te laat aan op alexander (9:15).

@Conrex Toevallig komen wij er langs als we Peter gaan ophalen (Kampen - Utrecht - Rotterdam)         :)

Maar wij staan nog wel ingepland voor de Zondag.... Ik stuur woensdag avond even een mailtje richting CQC en vraag dan even hoeveel aanmeldingen er zijn. Als het dan nog niet op schiet met de aanmeldingen voor zondag, moeten we misschien maar even omboeken... Maar dat laat ik dan wel in dit forum weten. Maar ongeacht de dag, kun je zowieso mee rijden.

EDIT:
Thanks Toothpick :)

Als jullie voor zondag ingeplant staan is dat prima, zaterdag heb ik helaas geen tijd om te skirmen. Mochten jullie zondag gaan en kunnen dan rij is graag met jullie mee anders laat ik deze schieten. :-) Ik ga me dan inschrijven, zodra er meer zekerheid is hah!

EDIT: Thanks voor het das offer trouwens @Toothpick</P>

Ik heb me voor zondag aangemeld omdat ik zag dat er nog maar 17 van de 20 plaatsen beschikbaar waren. Ik neem dan liever het zekere voor het onzekere. Mochten jullie nou zaterdag gaan, lees ik dat hier wel dan annuleer ik mocht het mogelijk zijn per direct. Gaan jullie wel zondag, wie moet ik dan een pm sturen met mijn adresgegevens e.d.? :-)

Ik denk dat het weekend achtertuin schieten voor mij wordt :"( eerst geven ze aan dat er 9 man voor za op lijst staan en nu plots nog maar 6 ....