Skirm 1 Februari CQC central Rotterdam

Ik heb me voor zondag aangemeld omdat ik zag dat er nog maar 17 van de 20 plaatsen beschikbaar waren. Ik neem dan liever het zekere voor het onzekere. Mochten jullie nou zaterdag gaan, lees ik dat hier wel dan annuleer ik mocht het mogelijk zijn per direct. Gaan jullie wel zondag, wie moet ik dan een pm sturen met mijn adresgegevens e.d.? :-)

Een beetje tegenstrijdig met dat van Toothpick, maar ik zie het op hun facebook staan jah :S  (Met mijn broer zijn account Toothpick! :P)    Maar mooi dat onze dag dan door gaat. Jammer voor TS :( 

Ik heb je berichtje ontvangen Conrex..

Houd er aub wel rekening mee, dat we met 4 man in een Astratje van 1998 moeten, dus probeer alleen noodzakelijke dingen mee te nemen ;)

17 van de 20 plaatsen beschikbaar....
Bij ons betekent dat dat er pas 3 plaatsen vergeven zijn.

Wij zagen het ook al, maar is vermoedelijk een typ / zin fout....

Als je op de facebook van CQC kijkt, staat er:

Komende zondag 1 feb zit t aantal spelers op 17 man en bij 20 sluit de lijst. Reageer snel dmv PM!!

Daarbij zijn Jij, TwinFromHell, Eviltwin, + broer twins + kamaraad van broer         al 5 man. Dus 3 plekken vergeven gaat lastig ;)

Met Conrex er bij is het al 18 man. Dus skrim gaat door, als er geen afmeldingen zijn :D

Berichten van mij zijn ook alleen wat hun op fb gezet hebben. Vind het wel beetje vaag mbt berichtgeving. Maar hopelijk tot za 28feb in daarle ;)

Berichten van mij zijn ook alleen wat hun op fb gezet hebben. Vind het wel beetje vaag mbt berichtgeving. Maar hopelijk tot za 28feb in daarle ;)
Wij gaan in Maart weer met ACN (op een zaterdag)

Houd er aub wel rekening mee, dat we met 4 man in een Astratje van 1998 moeten, dus probeer alleen noodzakelijke dingen mee te nemen ;)

Haha, dat komt wel goed, ik zal er bij het inpakken van me tas op letten :-) 

Dag indeling voor de gene die meegaan:

09:00 deuren open van CQCentral

10:00 FPS test

10:30 aanvang skirms

16:00 einde

Er is koffie, wat snacks en frisdrank voor n kleine vergoeding...

Reactie van de NABV heeft op mijn aanmeldings mailtje:

Het is niet nodig dit te melden, het is alleen wel de bedoeling dat je je activiteiten bijhoudt, zodat je ze op het eind van het jaar door kunt geven aan ons.

Mocht je nog geen mail hebben gedaan. Dan hoeft dat blijkbaar dus niet.

Het was een leuke en gezellige dag heren.

Mooie locatie, welke zeker geen geforceerde airsoft locatie is geworden.

Veel 30 min potjes gespeeld, wat normaal gesproken tot veel pauzes en reload momenten zou leiden die ver uitlopen. Maar dat viel naar mijn idee, hier heel erg mee. Het was even snel herladen, en gelijk weer gaan. Het tempo was dus netjes.

Organisatie staat  open voor commentaar, en probeerde hier ook direct mee te handelen.

Wat ik wel miste aan de hand van het verslag van Evin, was de kelder (hebben we niet gezien) en geen rookmachine :(

Al met al, leuk om een keer geweest te zijn.

Ik sluit me daar volledig bij aan. Ik kan het iedereen die van cqb houdt aanraden hier eens langs te gaan. Zelf ga ik zeker ook nog eens. ;)

momenteel staat het einde op eind feb.

za 28 feb heb ik weer een mogelijkheid. misschien dat er van jullie groep dan ook willen kunnen?

Met een beetje mazzel blijven ze t/m november open.

Deze maand geen tijd meer helaas. :S

zoek jezelf terug

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/X_2UxzM9AWY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Dus ik heb zonder het te weten met de worldfamous Toothpick gespeeld?

Dang son! ;)

@Peter sorry maar neen,ik heb deze van cqcentral fb gedeeld zodat jullie jezelf trug kunnen kijken.
Ps op hun fb staat niks over open tot nov. Wel dat as za en zo een van de laatste kunnen zijn.

@Toothpick Ik vond het al zo raar dat je dan toch wel zou zijn geweest, omdat je eerder bezig was geweest met de zaterdag (die niet doorging helaas) en je ons hierboven een fijna dag toewenste. ;)

Dat van november heb ik van de meneer die als leiding aanwezig was afgelopen zondag en ik ving het ook al eerder op toen ik achter twee airsofters in de rij stond bij een airsoftwinkel.

Ik heb net met "andere baas" van cqcentral gepraat via tel. Die gaf aan dat momenteel nog tot eind feb maar dat ze willen kijken voor tot eind nov. Alleen nabv doet moeilijk doordat orga's "belgische" praktijken zijn aan het doen in de zin van andere orga's het licht niet gunnen. Ook niet als die orgas het niks op verdienen maar juist geld kost. En dat helaas dan ook ten nadele is van de airsofters en de sport.